Hvor stor er chancen for ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

morethanperfect

At gå i fødsel for tidligt IGEN , når man gjorde det med sidste graviditet ..  Frygter det lidt nemlig .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Nitz - <3 David

morethanperfect skriver:

At gå i fødsel for tidligt IGEN , når man gjorde det med sidste graviditet ..  Frygter det lidt nemlig .. 

Ved du hvorfor du gik i fødsel for tidligt sidste gang?
Hvis der ikke var en "grund" til det, så vil jeg ik mene at du har større chance for det denne gang.. Men hvis det fx. er pga. for kort livmoder hals så er chancen nok stor..

Anmeld

14. maj 2012

morethanperfect

Nitz - <3 David skriver:

Ved du hvorfor du gik i fødsel for tidligt sidste gang?
Hvis der ikke var en "grund" til det, så vil jeg ik mene at du har større chance for det denne gang.. Men hvis det fx. er pga. for kort livmoder hals så er chancen nok stor..

Næææ ..
Jeg selv tror det var pga. et tungt løft jeg lavede , men min JM sagde at det kunne ik starte en fødsel 

Anmeld

14. maj 2012

VIPpigen

Jeg har faktisk selv tænkt det samme, ikke fordi vi skal lave en ny lille, men når det er, så har jeg ikke lyst til at føde for tidligt igen...

Håber ikke for dig det sker igen, og heldigvis blev det stoppet Oscar.

Anmeld

14. maj 2012

Nitz - <3 David

morethanperfect skriver:

Næææ ..
Jeg selv tror det var pga. et tungt løft jeg lavede , men min JM sagde at det kunne ik starte en fødsel 

Hvor meget for tidligt fødste du?
Jeg ved ikke om et tungt løft kan starte det.. Men det kan jo også være at det ikke er det.. Hvis de ikke kan se nogle "fejl" så tror jeg da ikke du har større chance. Du må bare ta den med ro denne gang Så kan de ihvertfald udelukke den grund
Jeg er selv "bange" for at føde for tidligt igen.. Selvom jeg fødte for tidligt pga. moderkage løsning/blødning mellem moderkage og livmoder.. Men de siger at risikoen for at jeg oplever det igen er minimal.. Men alligevel ligger det i en..

Anmeld

14. maj 2012

morethanperfect

VIPpigen skriver:

Jeg har faktisk selv tænkt det samme, ikke fordi vi skal lave en ny lille, men når det er, så har jeg ikke lyst til at føde for tidligt igen...

Håber ikke for dig det sker igen, og heldigvis blev det stoppet Oscar.

Hmm .. Ja heldigvis !! Men man er vel altid lidt bange for det sker igen , især hvis de ik får det stoppet

Anmeld

14. maj 2012

morethanperfect

Nitz - <3 David skriver:

Hvor meget for tidligt fødste du?
Jeg ved ikke om et tungt løft kan starte det.. Men det kan jo også være at det ikke er det.. Hvis de ikke kan se nogle "fejl" så tror jeg da ikke du har større chance. Du må bare ta den med ro denne gang Så kan de ihvertfald udelukke den grund
Jeg er selv "bange" for at føde for tidligt igen.. Selvom jeg fødte for tidligt pga. moderkage løsning/blødning mellem moderkage og livmoder.. Men de siger at risikoen for at jeg oplever det igen er minimal.. Men alligevel ligger det i en..

Glemt hvis at nævne de fik veerne stoppet og han først kom ud til termin .. Men i uge 28 .. Går bare lidt med frygten om det sker igen .. Og så vidt jeg kan huske lavede jeg kun ET tungt løft .. Nu laver jeg jo mange .. Oscar vejer 14 kilo , og vi bor på 1 og 2 sal.. Det gir sig selv .. Han kan jo heller ik kravle op i sin seng endnu , hvilket er et rigtigt dumt løft og lave 

Puuh jeg kan godt forstå dig .. Men hvis de har sagt chancen er minimal så er den nok også det  

Anmeld

14. maj 2012

VIPpigen

morethanperfect skriver:

Hmm .. Ja heldigvis !! Men man er vel altid lidt bange for det sker igen , især hvis de ik får det stoppet

Helt bestemt... Jeg ønsker ikke for nogen at de skal føde for tidligt, de 18 dage vi lå på neo syntes jeg var hårdt. Så vil slet ikke tænke på hvordan dem med 3-4 mdr fortidligfødte har det...

Jeg ved ikke om det kan ske igen, men jeg ville nok begrænse mig i mine gøremål så jeg ved jeg har gjort noget for det.

Her mener de Lilje kom for tidligt pga stress, så når vi en gang skal have en nr 2, så gør jeg alt for ikke at blive stresset hvis jeg til den tid stadig høre under kommunen...

Jeg ville tage mine forholdsregler ;-)

Anmeld

14. maj 2012

Flowers

morethanperfect skriver:

Hejsa, generelt, når man har født for tidligt før, er man i øget irisko for at gøre det igen. Men det kommer jo også an på hvad grunden var til, at du fødte for tidligt sidst. Havde du svangerskabsforgiftning, forkortet livmoderhals, stresset, mm

Anmeld

14. maj 2012

Nanastep

hej med dig.
jeg har selv prøvet det med at få fortidlige veer.
jeg fik veer i uge 31 hvor de heldigvis fik dem stoppet og på dag 4 tog jeg hjem igen. men der sagde min jm at nu skulle jeg ikke gå og bekrymre mig om at det måske også sker med næste barn, for det var overhovdet ikke sikkert at det ville ske.

krydser fingre for at det ikke sker med dig igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.