Han sover om natten :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. april 2009

Mormilla

Min dejlige søn som i nok har læst har haft problemer med at sove igennem.
Men i lørdags stoppede jeg med godnat flasken. Han blev lagt i seng og faldt i søvn med det samme, som han altid har gjordt! Efter en time vågnede han. Men jeg gik ind og puttede ham, uden at sige noget til ham. Han var lidt pyllered men det var ikke slemt! Efter jeg havde puttet ham 3 gange som han til næste morgen.
I går valgte han bare at sove fra vi lagde ham i seng, til han kom op her til morgen
To nætter uden nogen problemer

Vil gerne sige tak til alle jer som har hjulpet mig!!!!!

Kram den super friske og mere glad mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2009

Cris

Dejligt, ikke???

Jeg har haft det samme med min søn. Efter et par uger begyndte han at vågne igen og det gør han stadig. Han beder om vand, drikker lidt og sover videre. Men han får lov til at drikke vand, det er varmt her og han har aldrig været god til at sove igennem, kun de der par uger... Det gør han 2 eller 3 gange siden han går i seng til han vågner ca kl 06. Jeg tager det roligt nu, han skal nok sove igennem, inden han skal til konfirmation! hahahaha! Jeg håber, at din søn sover så godt fra nu af!

Anmeld

20. april 2009

Mormilla

Cris skriver:

Dejligt, ikke???

Jeg har haft det samme med min søn. Efter et par uger begyndte han at vågne igen og det gør han stadig. Han beder om vand, drikker lidt og sover videre. Men han får lov til at drikke vand, det er varmt her og han har aldrig været god til at sove igennem, kun de der par uger... Det gør han 2 eller 3 gange siden han går i seng til han vågner ca kl 06. Jeg tager det roligt nu, han skal nok sove igennem, inden han skal til konfirmation! hahahaha! Jeg håber, at din søn sover så godt fra nu af!

Man er jo os nød til at gi dem vand. Det er jo bare godt at de selv kan sige til

Jeg håber os at det forsætter Men tror at det er den natflaske som har lagtb for tungt i maven. Han har sovet igennem lige siden vi stoppede med den

Anmeld

20. april 2009

LotteN

hold da op. du stoppede bare med flasken og så var det der... det må jeg nok sige... flot! jeg er spændt på hvordan det går når vi stopper med godnatflasken!
venter dog lige til vi er kommet hjem fra ferie, så hun lige har noget kendt dernede!

Anmeld

20. april 2009

Mormilla

LotteN skriver:

hold da op. du stoppede bare med flasken og så var det der... det må jeg nok sige... flot! jeg er spændt på hvordan det går når vi stopper med godnatflasken!
venter dog lige til vi er kommet hjem fra ferie, så hun lige har noget kendt dernede!

Min nabo stoppede med flasken, mens de var på ferie. Hendes datter gad den ikke når der var varmt

Anmeld

20. april 2009

DK

Tillykke!!!

En frisk mor er bare et bedre menneske, he he he

Anmeld

20. april 2009

Mormilla

DK skriver:

Tillykke!!!

En frisk mor er bare et bedre menneske, he he he

Mange tak Ja en frisk mor kan bare en del mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.