At få hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. april 2009

Sesse89

Det er nu 9 dage sideb jeg har været indlagt en nat på Psyk da folk omkring mig blev bekymret for mig. Jeg havde regnet med at få mere hjælp efter det, men nix intet er sket.
Jeg har i forvejen samtaler på ungdom psyk men føler ikk det giver så meget.
Min egen læge er til at skyde rent udsagt da hun ikk er intressret i at jeg har brug for hjælp, jeg vil gern skifte læge til ham som konstanterede min depression, men han har tilgangs stop. Kommunen er klar over min situation men hvis jeg skal til psykolog samtaler skal jeg betale det halve selv og med 2300kr om måneden er det ikk muligt.
Jeg har flere selvmord forsøg bag mig og det folk rundt om mig klar over.

Er der nogen der ved hvor man mere kan søge hjælp eller andet?

Ingen negative kommentar tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2009

Leneur

Sesse89 skriver:

Det er nu 9 dage sideb jeg har været indlagt en nat på Psyk da folk omkring mig blev bekymret for mig. Jeg havde regnet med at få mere hjælp efter det, men nix intet er sket.
Jeg har i forvejen samtaler på ungdom psyk men føler ikk det giver så meget.
Min egen læge er til at skyde rent udsagt da hun ikk er intressret i at jeg har brug for hjælp, jeg vil gern skifte læge til ham som konstanterede min depression, men han har tilgangs stop. Kommunen er klar over min situation men hvis jeg skal til psykolog samtaler skal jeg betale det halve selv og med 2300kr om måneden er det ikk muligt.
Jeg har flere selvmord forsøg bag mig og det folk rundt om mig klar over.

Er der nogen der ved hvor man mere kan søge hjælp eller andet?

Ingen negative kommentar tak

Hej Sesse89.

Tror alligevel at du skal have fat på lægen igen for en psykiater kunne muligvis også hjælpe dig, både med samtaler og regulering af medicin og det er gratis.
Nu ved jeg jo ikke hvor du bor men en selvhjælpsgruppe kunne da også være en mulighed. Fot det første at snakke med andre der har det på samme måde som en selv og på sigt måske også nogle bekendtskaber.
håber det kan bruges til noget.

Knus

Anmeld

20. april 2009

mettemus80

Jeg vil også anbefale dig, at du får en tid hos en psykriater. Han er som før nævnt gratis og har speciale i medicinen... I har måske en distrikt psykriatisk hus i din by??? Det har vi og der er der også en psykolog som man kan gå gratis ved...

Jeg håber at du klarer dig

Anmeld

25. april 2009

Sweet1978

Kan kun tilslutte mig, prøv at søge på distrikts-/regionspsykiatri i din kommune. Jeg har selv lige været igennem en slem fødselsdepression, hvor jeg var indlagt i 3 måneder. Jeg har gået til samtaler ved distriktspsykiatrien i Brørup, men stor effekt. Langt om længe er jeg også på vej ud af medicinen igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.