Ja, lige en lille kort opdate fra mig, den gravide kvinde som mange gange oprettede tråde herinde - om kommunen og ny graviditet, og hvad de kunne finde på at gøre, når jeg var gravid så kort tid efter igen. Hvor - det bedste ville være at tænke på sin datter, og blive gravid senere igen.
blev efterfølgende scannet inden aborten! og ja, jeg blev rykket en smule tilbage, så jeg var ikke på grænsen til ik at ku få en abort. Men så er det i morgen det sker. Gud! hvor er det forfærdeligt. Mit hjerte græder helt! al, den mod og al den stærke engeri, jeg havde i mig, og kunne udrette - er nu tabt på gulvet! har en trist og en kæmpe vræde! jeg går igennem en abort fra i morgen af, og intet vil være bedre efter det.. jeg har det virkelig dårligt, så dårligt! den mod man havde - for at gå igennem dette, give begge børn omsorg og kærliged. Vise sig selv og andre, at to børn er en kæmpe glæde. Av mit hjerte

!! jeg havde bare brug for at komme ud med det..
men alt det her gør jeg ikke mindst også for min mors skyld, da det virkelig var noget hun ønskede vi gik igennem, så vi ik risikerede miste det vi havde kæmpet for. Ja, jeg er jo kun enig med hende.
men hvor gør det ondt, når ens inderste - sagde at jeg sagtens ku gøre det igen. men man prøver gøre alle tilfredse!
Anmeld