Svamp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2012

Valle81

kimfrit skriver:

Okay må på apoteket i morgen efter det der canesten, er det noget crem eller stikpillrr?

Ja, creme og stikpille til 150 kroner. Du må ikke bruge indføringshylster men ellers alt ok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

kimfrit

LilleLene skriver:

:/ jeg ville måske gå til læge så, det lyder ikke normalt

Kan jo også bare hvis du har fået en bums af en art derpå, så kan den godt hæve op

Jeg tænkte væske ophobning, ligesom man kan få i benen?

Anmeld

13. maj 2012

kimfrit

Valle81 skriver:

Ja, creme og stikpille til 150 kroner. Du må ikke bruge indføringshylster men ellers alt ok

Cool tak

Anmeld

13. maj 2012

LilleLene

kimfrit skriver:

Jeg tænkte væske ophobning, ligesom man kan få i benen?

måske

Anmeld

13. maj 2012

vitapigen

Når man har svamp er man sgu ikke i tvivl. F... det klør!!!!

Anmeld

14. maj 2012

Chevro

Man er slet ikke i tvivl Når det hæver op, er lidt rødt og klør - så er det svamp. Canesten i form af creme, er en god og effektiv måde at behandle det på.

Rigtig mange får svamp i graviditeten, fordi hormonerne går amok - og de fleste har meget udflåd og nødsaget til at gå med ex trusseindlæg osv. Og det er jo lige den bedste kilde til dannelse af svamp, når def er så fugtigt og indelukket :-)

Så af med bukserne, smør og før canesten op - så går der et par dage, så er alle gener væk (-:
- men brug ikke indføringshylstre! Det må ikke komme særlig langt op, når man er gravid.

Anmeld

14. maj 2012

kimfrit

Chevro skriver:

Man er slet ikke i tvivl Når det hæver op, er lidt rødt og klør - så er det svamp. Canesten i form af creme, er en god og effektiv måde at behandle det på.

Rigtig mange får svamp i graviditeten, fordi hormonerne går amok - og de fleste har meget udflåd og nødsaget til at gå med ex trusseindlæg osv. Og det er jo lige den bedste kilde til dannelse af svamp, når def er så fugtigt og indelukket :-)

Så af med bukserne, smør og før canesten op - så går der et par dage, så er alle gener væk (-:
- men brug ikke indføringshylstre! Det må ikke komme særlig langt op, når man er gravid.

Tak for det jeg prøver lige aqt tage forbi apotektet senere i dag og bliver reddet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.