Når baby begynder at kravle og skal udenfor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

958 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. maj 2012

MaybeBaby

Når Tristan aka Speedy Gonzales nu kravler rundt, som blev han betalt for det, så slår det mor her, hvad filan gør jeg lige, når vejret igen bliver godt, og jeg vil have ham med ud i haven. Her tænker jeg på bukserne. Jeg er typen, der synes at børn er bedst, når de er godt beskidte fordi, de har udforsket ALT. Men giver man dem en form for overtræksbukser på? Ellers er jeg jo ude i at lade vaskemaskinen kører non-stop og hvad når han skal i DP?

/Mette - nu med massere af spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

L&V

MaybeBaby skriver:

Når Tristan aka Speedy Gonzales nu kravler rundt, som blev han betalt for det, så slår det mor her, hvad filan gør jeg lige, når vejret igen bliver godt, og jeg vil have ham med ud i haven. Her tænker jeg på bukserne. Jeg er typen, der synes at børn er bedst, når de er godt beskidte fordi, de har udforsket ALT. Men giver man dem en form for overtræksbukser på? Ellers er jeg jo ude i at lade vaskemaskinen kører non-stop og hvad når han skal i DP?

/Mette - nu med massere af spørgsmål

Altså jeg har købt termotøj til min knap så meget speedy gonzales pige i håbet om at hun bliver det

Anmeld

13. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg ville bare lade vaksemaskinen køre non stop  Tror i sidste ende det ville blive for varmt med overtræksbukser i varmen.

Anmeld

13. maj 2012

Kofoed.

To delt regntøj

Anmeld

13. maj 2012

132319

Jorden er stadig rigtig kold, så jeg ville give ham en termodragt eller blot termobukser + regnfutter på.

Anmeld

13. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Eller regnbukser overalls.

Det brugte min datter, da hun begyndte at kravle, og jorden stadig var kold/fugtig.

Senere, når det bliver varmt nok, er det vel bare at lade vaskemaskinen køre for fuld hammer

Anmeld

13. maj 2012

Silas&Mille

Kofoed. skriver:

To delt regntøj

det bruger vi her

Anmeld

13. maj 2012

chael

Vi gav knægten et par termobukser på.

Men når det er rigtigt varmt, så bare shorts og ud på græsset eller lange tynde billige bomulds bukser.

*C

Anmeld

14. maj 2012

MaybeBaby

Tak de damer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.