Brandvarm computer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

996 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Min computer har det sidste stykke tid haft tendens til at blive brandvarm under bunden når den er tændt mere end 1 times tid - så varm at jeg næsten ikke kan røre den...

Nogen som har en ide om hvad det kan være så jeg evt kan spare penge på en reperation? Jeg er virkelig en computerspasser og kæresten sidder oppe i Sverige og kan ikke hjælpe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2009

fam.4xc

Rosa skriver:

Min computer har det sidste stykke tid haft tendens til at blive brandvarm under bunden når den er tændt mere end 1 times tid - så varm at jeg næsten ikke kan røre den...

Nogen som har en ide om hvad det kan være så jeg evt kan spare penge på en reperation? Jeg er virkelig en computerspasser og kæresten sidder oppe i Sverige og kan ikke hjælpe...

er det en bærbar og du sidder med den på skødet??

Min den gamle ku også blive så varm at jeg ik ku sidde med den på lårene efter et stykket tid, men satte jeg den lidt på bordet hjalp det....

Nu er min bærbar så lille at jeg dårlig kan mærke den..... og se hvad jeg skriver

Anmeld

19. april 2009

Pia.

Rosa skriver:

Det kan være blæseren i den... der sidder jo en blæser i en computer som netop skal sørge for den ikke bliver for varm så processeren evt. kan brænde af - så det er bestemt noget du skal få tjekket - ved hvad jeg taler om og ved i væreste fald hvad der sker og man mister det hele...

Knus Pia.

Anmeld

19. april 2009

Moderator

Tak for svarene - der er nemlig en bærbar som jeg sidder med i skødet.
Jeg får den chekket hurtigst muligt - øv, det er garanteret smadderdyrt

Anmeld

19. april 2009

Mimic

en bærbar har det allerbedst når den står på en hård plan overflade, der sidder en lille mølle i bunden af den som hiver frisk luft ind, hvis computeren står på noget blødt, som f.eks ben og dermed tøj, kan den ikke få luft nok, og dermed kan man "kvæle" den prøv at sætte den på bordet og se om ikke det hjæloer på det, hvis ikke må du ha den kigget efter...
beklager at det blev lidt rodet

Anmeld

19. april 2009

Moderator

Linda skriver:

en bærbar har det allerbedst når den står på en hård plan overflade, der sidder en lille mølle i bunden af den som hiver frisk luft ind, hvis computeren står på noget blødt, som f.eks ben og dermed tøj, kan den ikke få luft nok, og dermed kan man "kvæle" den prøv at sætte den på bordet og se om ikke det hjæloer på det, hvis ikke må du ha den kigget efter...
beklager at det blev lidt rodet

Tak for rådet - men det sker også når den bare står på et bord... Dog har jeg nu stillet den på en hård flade for en sikkerheds skyld

Anmeld

19. april 2009

Moderator

Rosa skriver:

HVa er det for en puter?

hvor gammel er den?

Er der støv i blæseren?

Er den bundblæst eller sideblæst?

Blokerer du blæseren?

Ofte så er de 'billige' consumer computere meget varme, når de kører ... incl min egen ARGH...

MEN - min har jeg fundet ud af, slapper af, når den ikke har strøm på... Samtidig, ahr jeg købt en bærbar køler i harald nyborg til omkring 250 kr. Super smart.

MEN - jeg vil tilhver en tid (en andengang) ikke være så DÅM at købe en lorte bærbar, men købe en ordenlig en, når denneher dør engang... Så er man (mere eller mindre) ude over det problem...

Men hvis du lige svarer på de der spørgsmål, så kan vi komme nærmere løsningen

Anmeld

19. april 2009

Moderator

Zafir skriver:

HVa er det for en puter?

hvor gammel er den?

Er der støv i blæseren?

Er den bundblæst eller sideblæst?

Blokerer du blæseren?

Ofte så er de 'billige' consumer computere meget varme, når de kører ... incl min egen ARGH...

MEN - min har jeg fundet ud af, slapper af, når den ikke har strøm på... Samtidig, ahr jeg købt en bærbar køler i harald nyborg til omkring 250 kr. Super smart.

MEN - jeg vil tilhver en tid (en andengang) ikke være så DÅM at købe en lorte bærbar, men købe en ordenlig en, når denneher dør engang... Så er man (mere eller mindre) ude over det problem...

Men hvis du lige svarer på de der spørgsmål, så kan vi komme nærmere løsningen

Jeg lover (amar og halshug) at svare i morgen - lige nu er jeg såååå søvnig
Tusind tak!!!!

Anmeld

20. april 2009

Mormilla

PiaR skriver:

Det kan være blæseren i den... der sidder jo en blæser i en computer som netop skal sørge for den ikke bliver for varm så processeren evt. kan brænde af - så det er bestemt noget du skal få tjekket - ved hvad jeg taler om og ved i væreste fald hvad der sker og man mister det hele...

Knus Pia.

Springer lige på her Ville ha skrevet stort set det samme

Anmeld

20. april 2009

Moderator

Rosa skriver:

Jeg lover (amar og halshug) at svare i morgen - lige nu er jeg såååå søvnig
Tusind tak!!!!

oki

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.