Hej derude 
Lige et lille søvn spg. til jer kloge kvinder 
Vi har en dejlig søn på knap to mdr (d. 15) som indtil for en god uge siden har haft noget der lignede kolik. 2 x zoneterapi og 2x kiropraktor, så var det afhjulpet, men han skal nu have at han stadig er god til at bruge stemmebåndet
Det er så ik det jeg vil spørge om..
Det er hans søvn til aften..
Vi gør således: Vi kan se han bliver træt efter en amning og en tør ble så han får lige tilbudt en sidste tår, bare så vi er sikre på at det i hvert fald ikke er DET han er ked af 
Vi (jeg eller min kæreste) lægger ham i vores seng og en af os ved siden af ham. Han begynder at græde! Så ligger vi der ved siden af og tysser eller nynner for ham, nogen gange gør vi ingenting, men intet hjælper. Han græder og græder og græder!! i små 25 minutter.. Så giver han op(??) og sover til alt mellem 23 og 1 hvor han bliver ammet igen og sover en 2-3 timer mere.. Og søvnrytmen er der jo ingenting at klage over, det er mere det putning der.. Vi HAR prøvet at gå rundt med ham på armen men det kan tage flere timer før han falder rigtigt til ro så man kan lægge ham, og det synes jeg jo heller ikke er hensigtsmæssigt. men det er det jo heller ikke at han skal græde (skrige) sig selv i søvn. Vi ligger godt nok ved siden af, så han er jo ikke alene og bliver ikke forsømt, men det er som om han bare slet slet ikke kan finde ro 
Om dagen er han nem nok at putte, det er kun den her aftenputning, som jeg muligvis tror er overstimulering, trods at jeg ikke har ham med i skole længere? (til dem som husker at han var det)..
Nogle gode forslag? Et bad virker ikke og heller ikke tur med barnevogn 
Knus en mor som god kan leve med at han skriger, men ikke synes det er det bedste for HAM!
Anmeld