Jeg har i rigtig mange år døjet med min hofte, og min tidligere læge vurderede i starten at det nok var begyndende slidgigt, og jeg blev derfor sat på noget smertestillende som jeg skulle tage efter behov..
Da jeg så blev gravid, måtte jeg ikke tage de smertestillende mere, og skulle også helst holde mig fra at tage for meget af det i håndkøb selvfølgelig.. Jeg oplevede ikke de store gener fra hoften igennem min graviditet, og har heller ikke rigtig haft noget siden.. Det vil sige at jeg har været periodevis smertefri de sidste 3 år, ja faktisk har jeg haft længere smertefri perioder end jeg har haft perioder med smerter, hvilket jeg jo syntes var fantastisk, og har derfor heller ikke inkluderet min nye læge i det hele..
MEN efter jeg har fået kørekort, og er begyndt at køre en del i min kærestes bil, ja faktisk kører jeg hver dag i den, fordi han jo alligevel ikke er hjemme på grund af sit job, så den står bare ude ved mig..
Desværre så er koblingen lidt hård at træde ned, da det er en gammel bil, og når man kører by kørsel, så skal man træde den ned mange gange på grund af lyskryds, myldretrafik osv, og det kan jeg desværre mærke i hoften..
Jeg er fuldstændig ødelagt i min hofte hver eneste aften, og når bassen lægges i seng, så kan jeg nærmest græde af glæde over at jeg endelig kan sætte mig ned og slappe af, og få lidt bugt med smerterne..
Nu overvejer jeg så om jeg på tirsdag (hvor jeg alligevel skal derop) skal inkludere min nye læge i mine smerter, så jeg igen kan få de lidt stærkere smertestillende eller hvordan?? Helst ville jeg jo gerne klare mig uden, men jeg kan ikke engang holde til at gå inde i byen ret længe mere..
Nu ved jeg så at vi står for om 14 dage, både at skulle ind og se på karneval med ungerne, og i fårup sommerland med ungerne også, så det er 2 dage i streg hvor vi skal gå meget uden mulighed for alt for mange pauser..
Hvad ville i andre gøre?? Tror lige jeg har brug for at vide at det ikke er totalt åndssvagt at bede om de piller igen, eller om jeg bare skal se om jeg kan bide smerterne i mig??
Anmeld