Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så skal jeg til første lægeundersøgelse i morgen og glæder mig sindsygt.
Men hvad skal man endelig helt præcis? mærker hun på maven? osv.
Ved i hvert fald jeg skal have papierne med og en urin prøve.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sas1990 skriver: Så skal jeg til første lægeundersøgelse i morgen og glæder mig sindsygt. Men hvad skal man endelig helt præcis? mærker hun på maven? osv. Ved i hvert fald jeg skal have papierne med og en urin prøve.
Det lyder dejligt for dig, altså du skal egentlig bare svare på nogle spørgsmål, udfylde nogle papire og lave en urinprøve.. vælge et sygehus at føde på osv.. Så det er ikke det helt vilde..
lillemor92 skriver: Det lyder dejligt for dig, altså du skal egentlig bare svare på nogle spørgsmål, udfylde nogle papire og lave en urinprøve.. vælge et sygehus at føde på osv.. Så det er ikke det helt vilde..
de papir fik jeg med hjem da jeg fik det bekræftet ved lægen at jeg var gravid, self skal jeg ha med i morgen. men glæder mig i hvert fald.
Der bliver ikke mærket på maven så vidt jeg ved.. Du skal bare svare på spørgsmål så som om du ryger tager stoffer o.s.v..
Guldimaven skriver: Der bliver ikke mærket på maven så vidt jeg ved.. Du skal bare svare på spørgsmål så som om du ryger tager stoffer o.s.v..
okay
jeg fik også lavet en undersøgelse af underlivet (kan ikke lige stave til den rigtige betegnelse)
kitra skriver: jeg fik også lavet en undersøgelse af underlivet (kan ikke lige stave til den rigtige betegnelse)
hvordan foregik det?
Sas1990 skriver: hvordan foregik det?
ja at man bliver tjekket forneden og lægen mærker på livmoderen
Jeg var til min første for et par uger siden, synes det er megetformelt og mest bare udfylde papire, blir vejet, valg af sygehus urin og blodprøve.
mny skriver: Jeg var til min første for et par uger siden, synes det er megetformelt og mest bare udfylde papire, blir vejet, valg af sygehus urin og blodprøve.
papierne fik jeg med hjem og udfylde da jeg var ved lægen og få bekræftet at jeg var gravid men glæder mig da.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128