Endelig hjemme igen efter indlæggelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. maj 2012

Kruse90

Hej skønne piger.
Så er vi endelig hjemme igen efter en uge indlagt på neonatal afdeling i Viborg.

Filucca tabte sig for meget, da du ikke ville spise nok hos mig pga. mælken ikke var løbet ordentlig til og hun havde ikke kræfter til den.

Vi er nu hjemme igen og håber nu at alt vil køre som det skal.

Derfor jeg ikke lige har været online, og har ikke ville have nogle skulle vide det før nu. Orkede ikke alle sms'erne hvis i forstår

Kram Carina og Filucca<3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

Guldimaven

Dejligt hun er på toppen igen!  Tænkte på jer så sent som i dag, men tænkte at i nok bare nød jeres datter så meget, du slet ikke havde tid til at være herinde.

Kører amningen så nu?

Anmeld

13. maj 2012

Kruse90

Guldimaven skriver:

Dejligt hun er på toppen igen!  Tænkte på jer så sent som i dag, men tænkte at i nok bare nød jeres datter så meget, du slet ikke havde tid til at være herinde.

Kører amningen så nu?

Ja det syntes jeg. Hun har dog været ret i træt idag efter vi er kommet hjem.
Så håber på at næste amning bliver bedre

Anmeld

13. maj 2012

Guldimaven

Kruse90 skriver:

Ja det syntes jeg. Hun har dog været ret i træt idag efter vi er kommet hjem.
Så håber på at næste amning bliver bedre

Når, det har sikkert også været lidt hårdt for hende at være indlagt..

Men dejligt, og mælken er løbet til nu?

Anmeld

13. maj 2012

Kruse90

Guldimaven skriver:

Når, det har sikkert også været lidt hårdt for hende at være indlagt..

Men dejligt, og mælken er løbet til nu?

Jaa der gik det eller fint.
Det kan også været hårdt at komme hjem.
Men håber hun igen tager et ordentlig måltid, så jeg er sikker på at det stadig går som det skal.
Har ikke nerver til det altså.:s

Man er jo så bekymret for sit lille pus

Ja mælken er løber til. De er dog ikke så hårde som de har været, men malker heller ikke ud mere, som jeg gjorde for 3 dage siden efter hver amning. Det var for at få gang i det. Men håber der bliver ved med at være nok.

Anmeld

13. maj 2012

Guldimaven

Kruse90 skriver:

Jaa der gik det eller fint.
Det kan også været hårdt at komme hjem.
Men håber hun igen tager et ordentlig måltid, så jeg er sikker på at det stadig går som det skal.
Har ikke nerver til det altså.:s

Man er jo så bekymret for sit lille pus

Ja mælken er løber til. De er dog ikke så hårde som de har været, men malker heller ikke ud mere, som jeg gjorde for 3 dage siden efter hver amning. Det var for at få gang i det. Men håber der bliver ved med at være nok.

Nej, kan sørme godt forstå du ikke har nerver til det.. Bare når de er inde i maven er man jo bekymret for dem, så tør jeg da slet ikke tænke på hvor meget man kan bekymre sig når de er kommet til verden..

Jeg tror med noget tålmodighed, og afslapning for både mor og datter så skal det nok komme til at lykkeds for jer.

Anmeld

13. maj 2012

CaWi

for at alt nu kører som det skal for jeres lille familie

Anmeld

13. maj 2012

AnneH

åhhh nej, det er bare ikke sjovt når de ikke rigtig spiser. Men det er da super godt at I nu er kommet hjem igen.

Skal du så vække hende hver 3. time eller ligende??

Håber at alt nu kommer til at gå som det skal

Anmeld

14. maj 2012

Majbrit

Åh nej, men dejligt i er hjemme! Om ikke andet er det rart de kan hjælpe til derinde, så i kan komme på rette spor igen! 

Sender lidt gode tanker, men er sikker på i nok skal finde ud af det sammen - hun har jo en dejlig mor 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.