Hvad hårfarve bruger i ???? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

993 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. maj 2012

Anonym trådstarter

Heej
Skal ha farvet hår , altså med hjemme farve , så er bare lidt nysgerrig og høre hvad mærke i andre bruger og hvad farve det er ? Vil gerne ha det brunt , ikke alt for mørkt og heller ikke en hel lys brun , nogen forslag til en god hårfarve ??? Og det skal være en der dækker godt da det har været meget lyst og er lidt en blanding af brunt og rødt lige nu (fesen farve) ikke ret pænt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Heej
Skal ha farvet hår , altså med hjemme farve , så er bare lidt nysgerrig og høre hvad mærke i andre bruger og hvad farve det er ? Vil gerne ha det brunt , ikke alt for mørkt og heller ikke en hel lys brun , nogen forslag til en god hårfarve ??? Og det skal være en der dækker godt da det har været meget lyst og er lidt en blanding af brunt og rødt lige nu (fesen farve) ikke ret pænt

Jeg bruger det der er på tilbud
Sidst handlede jeg stort ind i tyskland, billig billig..
Den farve jeg har i nu er lilla

Anmeld

13. maj 2012

Meliora

Heej

Jeg bruger den her, den er ret flot:-) http://www.matas.dk/loral-rcital-415-caracas-deep-mahogany-brown

Den har lige fået ny indpakning, så pakken er sort. men den hedder caracas:-) 

Anmeld

13. maj 2012

Kloster

Hej.

Jeg bruger denne her...

Jeg er glad for den. Billig og passer godt til min hud og min naturlige hårfarve. Køber den i Matas.

Jeg synes ikke den falmer og man kan næsten ikke se min udgroning, da den ligner min naturlige farve. Farver hele håret hver 5. uge ca.

Har fået at vide af Matas, at det er en mild farve.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.