Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
såå er mine ver kommet men han må ikke komme ud nu var ved lægevat i går aften og han sage at mine ver var kommet også når jeg kun er 30+6 henne og fik og vide at jeg bage skulle salp af der hjem men så er jeg ik der kan så få når jeg laver let der hjem så gør lille mande så min mave bliver så en hår kulde og det må han ikke sige lægevat men nu får vi og se
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnnaKJ skriver: Håber da virkelig du tager det vagtlægen sagde seriøst? 9 uger før termin er altså slet ikke godt og du udsætter baby for stor fare, hvis du bare ignorere hvad vagtlægen siger og hvad der er bedst for baby!
Håber da virkelig du tager det vagtlægen sagde seriøst? 9 uger før termin er altså slet ikke godt og du udsætter baby for stor fare, hvis du bare ignorere hvad vagtlægen siger og hvad der er bedst for baby!
jeg gør også hvad han har sat til mig få den lille mand kan jo død og kom ud nu kan han ikke det han skal bage bliver der inde og jeg gør alt hvad jeg kan få at han bliver der inde og har det godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128