Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Super sødt pigesæt med bukser og bluse i str. 92. Bukserne er som nye og virkelig lækre og lette her i sommermånederne.
Sættet sælges for 50 kr. inkl. porto
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: AAlBluAltsåAltsåihuhvihvisddedetSuper sødt pigesæt med bukser og bluse i str. 92. Bukserne er som nye og virkelig lækre og lette her i sommermånederne. Sættet sælges for 50 kr. inkl. porto
AAlBluAltsåAltsåihuhvihvisddedetSuper sødt pigesæt med bukser og bluse i str. 92. Bukserne er som nye og virkelig lækre og lette her i sommermånederne.
Baagøe skriver: Super sødt pigesæt med bukser og bluse i str. 92. Bukserne er som nye og virkelig lækre og lette her i sommermånederne. Sættet sælges for 50 kr. inkl. porto
dorthemus skriver: Gider du måle længden på bukserne? Runa er lille og ikke rigtig gået over til 92 i bukser.
Gider du måle længden på bukserne? Runa er lille og ikke rigtig gået over til 92 i bukser.
Ja, det skal jeg fluks gøre - 1 min
Baagøe skriver: Ja, det skal jeg fluks gøre - 1 min
Indvendig benlægde er 30 cm
dorthemus skriver: Tak, men jeg tror der var en der kom mig i forkøbet
Tak, men jeg tror der var en der kom mig i forkøbet
Jeps. Ellers vender jeg lige tilbage
tweety2060 skriver: Altså hvis det er rigtigt forstået at det er 50 kr incl porto og Det Er @ fin stand så vil Jeg gerne købe det!!!!
Altså hvis det er rigtigt forstået at det er 50 kr incl porto og Det Er @ fin stand så vil Jeg gerne købe det!!!!
Fino. Sender dig lige en pb
Solgt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128