Gude gruppen..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. maj 2012

Sille86

Hej søde tøser, jeg syntes bare lige jeg ville udtrykke min glæde over den støtte, opbakning og altid gode tone vi alle har herinde overfor hinanden, jeg sætter stor pris på hver gang der oprettes et nyt emne på vores gruppe.. Jeg glæder mig meget til at følge det videre forløb for jer alle.. Tak fordi i er som i er...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

lio

Sille86 skriver:

Hej søde tøser, jeg syntes bare lige jeg ville udtrykke min glæde over den støtte, opbakning og altid gode tone vi alle har herinde overfor hinanden, jeg sætter stor pris på hver gang der oprettes et nyt emne på vores gruppe.. Jeg glæder mig meget til at følge det videre forløb for jer alle.. Tak fordi i er som i er...

Hvor er du sød!

Dejligt at høre, jeg føler bestemt også at denne gruppe er behagelig og støttende at deltage i. Er SÅ spændt på at følge gruppens fremtid med først og fremmest fb'er som vel ligger liige om hjørnet.

Dejlig Mors dag til jer alle

Anmeld

13. maj 2012

Sille86 skriver:

Sikken en sødt indlæg .

Jeg er helt enig i, at her altid er en behagelig tone, støtte og opbakning, og det er utroligt hyggeligt og spændende at følge med i alle medlemmerne af denne gruppe.

fra ***

Anmeld

13. maj 2012

LilleLene

Sille86 skriver:

Jeg havde faktisk tænkt det samme

Det er en fantastisk terminsgruppe det her

Jeg havde været med i én et andet sted, og var der i 2 mdr tror jeg, så fik jeg nok, men måtte ikke sige sin mening og folk bitchede hinanden...
Jeg er lykkelig over denne her

I er fantastiske mennesker

Anmeld

14. maj 2012

Team Putte

Sille86 skriver:

Altid søde Sille

Er enig i at det er en fantastisk god og aktiv gruppe vi har En god blanding i alder, geografi og første og fleregangsmødre der gør man får muligheden for at få forskellig hjælp og synspunkter uanset om det er glædelige eller triste indlæg man laver

Det er enormt rart at alle emner er velkommen om det så er store eller små ting, det er rart at dele med nogle der står i samme situation I forstår sgu bare det hele med det samme

Anmeld

15. maj 2012

M&R

Sikke en skønt indlæg:-) kan kun være enig med dig:-)
syntes det er dejligt at kunne stille spørgsmål og altid få nogle blandet svar:-) om alt muligt:-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.