Lalandia??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. maj 2012

Omonigho

Ja nu har vi taget springet og skal på 4 dages ophold i Lalandia (Billund)  for første gang ever! 

Har i været der, og er det så godt som man skulle tro? Hvordan er madpriserne? Skal man evt regne med at lave mad selv også?

Vi har valgt kun at tage afsted med de to store på snart 7 og 8 år, og så blive lillemanden hjemme ved mormor. Dette er for virkelig at give de to store den fulde oplevelse. Det fortjener de efter en tid med meget sygdom og tumult.

Vi skal afsted om præcist en måned og vi glææææder os!

knus Julia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

Sille10

Vi har været der 2 gange, og har virkelig nydt hvert ophold. Fantastiske omgivelser.

Jeg kan ikke huske priserne på maden - så vidt jeg husker var det lidt dyrt. Så vi spiste på restaurant den sidste aften, og lavede mad i huset de andre dage. Hvilket ikke var noget problem i de lækre huse...

God tur!

Anmeld

13. maj 2012

Omonigho

Sille10 skriver:

Vi har været der 2 gange, og har virkelig nydt hvert ophold. Fantastiske omgivelser.

Jeg kan ikke huske priserne på maden - så vidt jeg husker var det lidt dyrt. Så vi spiste på restaurant den sidste aften, og lavede mad i huset de andre dage. Hvilket ikke var noget problem i de lækre huse...

God tur!

Uhhh mange tak! Vi glæder os også helt vildt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.