Så kom vores dejlige dreng til verdenen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.861 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. maj 2012

nattergalen

Ja sådan meget kort Vores lille dejlig dreng vil til verdenen allerede i 37+3, så jeg født ham i går fredag d.12.05.12 kl 20:43 med en vægt på 2692 gr.. Han har det rigtig godt trods hans hjertefejl og down syndrom.. Mor og far er pave stolte af deres lille Gabriel Fb og billeder må komme senere.. Og eftersom vi nok er indlagt en lille uges tid bliver det nok ikke lige med det sammen, men lover det kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

Putomanen

Mange gange tillykke med ham!!!!

Jeg glæder mig til at se billeder og læse din FB. Jeg håber, at I alle 3 har det godt

Anmeld

13. maj 2012

Sille86

Tillykke tillykke med jeres lille prins, vi glæder os til at se og læse mere om jeres forløb...

Anmeld

13. maj 2012

JH12

Rigtig mange gange tillykke med ham, og dejligt at hører i alle har det godt på trods af hans tilstand. Vil glæde mig til FB og billeder

Anmeld

13. maj 2012

baby84

nattergalen skriver:

Ja sådan meget kort Vores lille dejlig dreng vil til verdenen allerede i 37+3, så jeg født ham i går fredag d.12.05.12 kl 20:43 med en vægt på 2692 gr.. Han har det rigtig godt trods hans hjertefejl og down syndrom.. Mor og far er pave stolte af deres lille Gabriel Fb og billeder må komme senere.. Og eftersom vi nok er indlagt en lille uges tid bliver det nok ikke lige med det sammen, men lover det kommer

Kæmpe tillykke med ham

Anmeld

13. maj 2012

Guldimaven

Stort tillykke med ham.

Anmeld

13. maj 2012

Camillee

Tillykke med jeres lille vidunder. glæder mig til at at se og læse om ham. dejligt at han godt 

Anmeld

13. maj 2012

Majbrit

Ej hvor er jeg glad for, at det er gået rigtig godt for lige netop jer! I lyder til at fortjene en masse medvind fra starten af. Stort tillykke med jeres lille dreng!

Anmeld

13. maj 2012

sofiell89

Stort tillykke

Anmeld

13. maj 2012

kvinde84

Tillykke med jeres lille søn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.