Har I en håndstøvsuger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

anne2009

Lykke86 skriver:

Vi har den der grønne støvsuger fra tvshop.. Vac X5.. Den er suuuuuper god, den suger bare igennem og er lille og nem at håndtere du kan tage hoved af og stangen og så har du en håndstøvsuger..
Vi har også en dyson, posefri støvsuger.. Den bruger vi bare sket ik mere, for den suger ik halvt så meget, som den lille..

Jeg kunne ikke finde den. Hvad gav du får det, inkl. levering???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

Lusi

anne2009 skriver:

Jeg kunne ikke finde den. Hvad gav du får det, inkl. levering???

Tror faktisk heller ik man kun, kan købe den vi købte den der mob X5 og så kunne man bestille støvsugeren med for 300 kr. Det er længe siden vi købte det, men mener vi gav ca. 2000.- for begge ting.. Støvsugeren er så 10 gange mere værd end den der vidundermoppe
Vi købte moppen så vi kunne desinficere gulvene, fordi vi har katte. Men den er virkelig hård at gå rundt med, så vi bruger den ik så meget.. Men har brugt den til at rense vores sofa (stof), har pudset vinduer med den, som også var fint, men ville nok have blevet det samme, hvis jeg havde gjort det på gammeldaws vis
Man kan jo også rense ovn, "stryge" tøj, rense gardiner, ordne badeværelse med den osv. Men det har jeg ik prøvet endnu, for det er sgu nemmere lige at tage en klud..

Anmeld

20. maj 2012

mn

anne2009 skriver:

Jeg har købt mig en sort tæppe med mønstre på.

Man kan se hver eneste krumme på den, overvejer nu at købe en håndstøvsuger med skaft.

Håber nogle kan anbefale en, og fortælle hvad mærke det er og om den er god, samt evt. pris.

Jeg har svaret andet, for jeg synes det er så træls at skulle finde en stor støvsuger frem når ens hund lige har synes han skal hygge sig med en tom kuvert, så jeg har faktisk haft en diskution med kæresten om i snart et år om hvor vidt vi skal eje en eller ikke :p Men når jeg en gang "vinder" diskutionen skal den ikke have skaft, grundet jeg tænker at det er lige så besværligt som en normal støvsuger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.