Hjælp. Jeg har mere smerte i mave nu også på ryggen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.031 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. maj 2012

bvn

Jeg er idag 38+6 og idag starte det stille og rolig med smerte i mave men nu er det mere og mere. og kraftigere hovepine. Og meget halsbrande.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

bvn

vil det sige at måske er det tegn på snart får veer ellers hvad?

Anmeld

12. maj 2012

Gaia

Ved ik lige hvor hovedpinen kommer ind, men det andet kan gidt lyde som om der er en fødsel på vej  

Anmeld

12. maj 2012

bvn

Jeg føler bare at der er mere og mere kraftigere smerte i mave.

Og som jeg har forsået det rigtig skal det enten være vand ud ellers slimprop. men det har jeg ikke. men har bare meget smerte i mave. som jeg har aldrig haft sådan. det gør meget ondt øveste i mave... men faktisk det hele. og min ryggen har ikke det godt. det gør ondt. er det normal?

Anmeld

12. maj 2012

Bare mig..

bvn skriver:

Og som jeg har forsået det rigtig skal det enten være vand ud ellers slimprop. men det har jeg ikke. men har bare meget smerte i mave. som jeg har aldrig haft sådan. det gør meget ondt øveste i mave... men faktisk det hele. og min ryggen har ikke det godt. det gør ondt. er det normal?

Det du føler er ganske normalt.. Det kan godt lyde som om det er veer der er igang.. Kan du tage tid på smerterne?

Det er jo forskelligt hvordan og hvor det gør ondt når vi kvinder har veer, og lige så forskelligt er det, om der kommer en slimprop eller at vandet går.. Så det behøver ikke være tilfældet.. Slimproppen kan godt gå, uden du opdager det.. - Måske er din slimprop røget i "små stykker" - Nærmest som udflåd. Som sagt er det meget forselligt..

Men prøv om du kan tage tid på smerterne..

For mig at hører, kan det sagtens være veer der er på vej indover

held og lykke

Anmeld

12. maj 2012

bvn

mange tak... Jeg føler at smerte gøre mere og mere ondt og så er smerte blevet stille så kommer den igen. sådan har det være i cirka 1 time nu.

og jeg føler skal kaste op. og min søn i min mave spark lidt.

Alt er nyt for mig for mig for jeg er først gange at være gravid.

Anmeld

12. maj 2012

bvn

Min underbuske har været lidt våde, så måske er det slimprop der er gået i små stykkere,,,,  undskyld jeg spørger så meget.

Anmeld

12. maj 2012

Gaia

bvn skriver:

Altså vandet behøver jo ikke at gå og slimproppen er ligegyldig i denne sammenhæng. Du kan kigge efter tegnblødning, vandafgang eller tiltagende smerter i mave, som kan stråle om i lænden ell. Ned i benet. Synes du skal kontakte fg hvis du er utryg. De har jo en vagthavende jm du kan ringe til. De vil evt. Inviterer dig ind til et tjek. Synes du skal ringe, så du kan blive tryg. Jo svært at sige om det du har er veer! Men kunne godt lyde sådan. Husk man kan godt have lidt ondt hele tiden og så perioder hvor smerten er lidt mere intens. Det er veer. Du kan også have veer hvor der er smertefri perioder ind imellem. Jeg havde den første type hvor jeg havde lidtondt hele tiden i mave, lænd og ned i benet som om senen var blevet forstrukket. 

Spændende om det er veer det du har. 

Anmeld

12. maj 2012

4kløver

Tror også du er godt igang.
Held og lykke.

Anmeld

12. maj 2012

Gaia

Glem slimproppen. Den kan faktisk gå mange gange under graviditeten og gendannes igen. Den fortæller intet om at fødslen er ved at gå igAng. Det er misforstået at den har nogen betydning i den retning. Så tegnblødning ( kan være som en svag svag mens, brunligt udflåd, rosaudflåd, veer i lænd,mavem ben. Det er nogle ret sikre fødselstegn. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.