Hænger den ikke lidt lavt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. maj 2012

missytordrup

Jegsitet og kigger på maven og syntes den hænger meget lavt. Baby's spark ligger også meget lavt i maven i dag.

Hvad syntes i? 

Mvh

Michelle

22+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

kvinde84

Tjo... den hænger måske lidt lavt, men det gør den bare hos nogle. Min mave har f.eks hele tiden hængt lavt. Jeg har hele tiden fået kommentarer om at "nu bliver det nok snart", jeg er nu 38+2, og ungen er stadig ikke kommet ud. Jeg har overhoved ikke følt det "pres" på lunger og åndedræt, som man snakker om, maven er bare aldrig kommet så højt op  

Anmeld

13. maj 2012

LR85

Øhh, det er jo ikkr rigtig til a sige. Den ser ret normal ud

Anmeld

13. maj 2012

crille

Er 24+5 og syntes godt det kan variere lidt. Nogen aftener syntes jeg også at min hænger lidt lavt og nogle dage er lillemandens aktivitet også lavere end andre.

Snakkede med lægen om det sidste, da jeg syntes det ofte er hvis jeg ikke har siddet meget ned den dag og det giver hun mig ret i, men siger også at der ikek er noget galt i det. 

Anmeld

13. maj 2012

missytordrup

Tak for svarene tøser. Kan mærke han nogethøjere her til morgen og maven hænger ikke på samme måde som den gjorde igår eftermiddags

Anmeld

13. maj 2012

missytordrup

Tak for svarene tøser. Kan mærke han nogethøjere her til morgen og maven hænger ikke på samme måde som den gjorde igår eftermiddags

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.