Det blev en ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.119 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. maj 2012

grøn · ært

DRENG!!!
Jeg fødte i går, 11. maj, klokken 11:16 en helt igennem fantastisk lille fyr på 3400g og 51cm

Det blev en hjemmefødsel i fødekar præcis som jeg havde ønsket det!
FB kommer når jeg kan få øjnene fra den lille herlighed i mere end 30 sekunder af gangen ;-) Men kan lige hurtigt fortælle at han er det mest rolige og stille væsen jeg nogensinde har kendt. Han er bare så nem  

Det er mig selv på 1. og 5. billeede, farmand på 4., morfar på 6., mormor på 7. og moster (min søster) på 8. :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

kvinde84

Tillykke med sønnike  Hvor er han bare fin

Anmeld

13. maj 2012

nattergalen

Stort tillykke herfra hvor er han kær

Anmeld

13. maj 2012

EKBJ

grøn · ært skriver:

DRENG!!!
Jeg fødte i går, 11. maj, klokken 11:16 en helt igennem fantastisk lille fyr på 3400g og 51cm

FB kommer når jeg kan få øjnene fra den lille herlighed i mere end 30 sekunder af gangen ;-) Men kan lige hurtigt fortælle at han er det mest rolige og stille væsen jeg nogensinde har kendt. Han er bare så nem  

Det er mig selv på 1. og 5. billeede, farmand på 4., morfar på 6., mormor på 7. og moster (min søster) på 8. :-)

STORT TILLYKKE MED HAM!!!

Er det ikke bare dejligt endelig og have ham i armene?? 

Anmeld

13. maj 2012

JH12

TILLYKKE med ham, hvor ser han bare kær ud, og fin størrelse

Anmeld

13. maj 2012

baby84

grøn · ært skriver:

DRENG!!!

Stort tillykke. hvor ser i dejlige og lykkelig ud

Anmeld

13. maj 2012

Guldimaven

Hvor er det nogle dejlige billeder, og sikke en fin lille dreng.  Stort tillykke!

Anmeld

13. maj 2012

Camillee

En lille dreng!  tillykke med skønheden  - hvor er han lækker 

Anmeld

13. maj 2012

Majbrit

Åh nogle skønne billeder - jeg bliver næsten misundelig på dig hver gang du lægger nye fotos op her, i er bare så gode til at få taget nogle fine nogle! Stort tillykke med jeres lille dreng, dejligt det lykkedes med hjemmefødslen!  

Anmeld

13. maj 2012

sofiell89

Stort tillykke med ham. Stort tillykke med hjemmefødslen.. Og sikke nogle fantastiske billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.