Er så stolt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. maj 2012

Flødebollen

Hej tøser.

Dette indlæg er ren klap på skulderen

Jeg har meldt mig ind i DDV - de danske vægtvogtere og jeg er bare så glad for mit valg.

De seneste år er tallene på vægten kun steget og steget. Efterhånden har jeg rundet et "mærke" der er ret trist for mig. For 10 år siden vejede jeg 56 kg. Det kommer aldrig til at ske igen, men jeg  ønsker at tabe mig 25-30 kg.

Nu handler det om små delmål og jeg startede i tirsdags. Min vægt siger minus 1,4 kg. Meget af det er sikkert væske, men det er sådan en fed følelse

Og så bliver det forhåbentlig også med tiden både lettere og sjovere at være mig Skal vejes hos DDV hver onsdag, og så opdaterer jeg nok her, så man måske kan føle at man hører til et sted

Så stort klap på skulderen til mig selv - er hvert fald stolt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Godt gået !!! 

Anmeld

12. maj 2012

Flødebollen

Aisha skriver:

Godt gået !!! 

Tusind tak

Sjældent gør jeg noget for mig selv, men denne gang føler jeg virkelig, at det handler om MIG

Så er sgu glad. Selvom det er hårdt og jeg mangler mit aftenslik.. Så  får jeg te og et knækbrød

Det føles hvert fald godt

Anmeld

12. maj 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Kathepige skriver:

Tusind tak

Sjældent gør jeg noget for mig selv, men denne gang føler jeg virkelig, at det handler om MIG

Så er sgu glad. Selvom det er hårdt og jeg mangler mit aftenslik.. Så  får jeg te og et knækbrød

Det føles hvert fald godt

Spis sund slik som nødder og tøre frugter som dadler abrikos. Det har hjulpet mig meget

Anmeld

12. maj 2012

Sujan

Du har da også god grund til at være stolt.. er da vildt flot.. stort tillykke med dit flotte vægttab

Anmeld

12. maj 2012

Flødebollen

Sujan skriver:

Du har da også god grund til at være stolt.. er da vildt flot.. stort tillykke med dit flotte vægttab

Tak

Det var søde ord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.