Slanke ringe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.348 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. maj 2012

Maise86

Faldt over en annonce på trendsales idag, hvor man kunne købe sådan nogle tå ringe som ved hjælp af akupunktur skulle kunne hjælpe med at få ens stofskifte til at stige.

Er her nogen, der kender den og har erfaringer?

Det lyder lidt skørt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

quity

Maise86 skriver:

Faldt over en annonce på trendsales idag, hvor man kunne købe sådan nogle tå ringe som ved hjælp af akupunktur skulle kunne hjælpe med at få ens stofskifte til at stige.

Det lyder lidt skørt

Kunne du ik ligge et link ind ned annoncen, kunne da være interessant at læse...

Anmeld

12. maj 2012

Maise86

quity skriver:

Kunne du ik ligge et link ind ned annoncen, kunne da være interessant at læse...

Jeg er desværre på mobilen, så kan ikke linke Ville gerne. Men bare prøv at skriv slanke ring på trendsales så kommer der to annoncer frem

Anmeld

12. maj 2012

banditten2011

Maise86 skriver:

Det lyder lidt skørt

hehe jeg har os kigget på den og spurgte så min søns fodterapeaut , hun sagde det var nakken som var nede under storetåen ihvertfald i hendes fag

Anmeld

13. maj 2012

Maise86

banditten2011 skriver:

hehe jeg har os kigget på den og spurgte så min søns fodterapeaut , hun sagde det var nakken som var nede under storetåen ihvertfald i hendes fag

Haha ja det lyder lidt mystisk så

Anmeld

13. maj 2012

banditten2011

Maise86 skriver:

Haha ja det lyder lidt mystisk så

ja hehe havde selv overvejet at købe dem for de er jo ikk dyre, men tror altså det er fusk 

Anmeld

13. maj 2012

Maise86

banditten2011 skriver:

ja hehe havde selv overvejet at købe dem for de er jo ikk dyre, men tror altså det er fusk 

Jeg tænker også at prøve dem når de ikke er dyrere

Anmeld

13. maj 2012

3rollinger

Jeg har en veninde der er akupunktoer og hun satte naale i mine oerer (overhovedet ikke naer taerene ) der skulle tage lidt af madtrangen.

Det hjaelp overhovedet ikke paa mig.

Men jeg er nu i virkeligheden ogsaa af den tro at der bare ikke er nogen let udvej mht at tabe sig. Det er mere vores haab om at den eviggyldige og lette udvej engang dukker op, der faar os til at smide penge efter det ene og det andet vidundermiddel. 

Anmeld

14. maj 2012

Maise86

3rollinger skriver:

Jeg har en veninde der er akupunktoer og hun satte naale i mine oerer (overhovedet ikke naer taerene ) der skulle tage lidt af madtrangen.

Det hjaelp overhovedet ikke paa mig.

Men jeg er nu i virkeligheden ogsaa af den tro at der bare ikke er nogen let udvej mht at tabe sig. Det er mere vores haab om at den eviggyldige og lette udvej engang dukker op, der faar os til at smide penge efter det ene og det andet vidundermiddel. 

Jamen du har så evig ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.