Berit Bae "Voksnes Definitionsmagt og børns selvoplevelse"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.331 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. maj 2012

Sara.

Hej de damer.

Jeg sidder og skriver min komptetenceprofil som skal sendes til min vejleder i morgen.

(er i min sidste lønnede praktik)

Jeg har brugt noget fra en artikel af Berit Bae. Artiklen er "Voksnes Definitionsmagt og brns selvoplevelse".

Har glemt artiklen på mit praktik sted, så kan ikke se hvornår den er fra. Skal bruge det til en fodnote...

Er der nogen der ved det? Har prøvet at google...

Mvh Sara

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Sara.

Fundet :-)

1996 :-)

Anmeld

12. maj 2012

dorthemus

Sara. skriver:

Hej de damer.

Jeg sidder og skriver min komptetenceprofil som skal sendes til min vejleder i morgen.

(er i min sidste lønnede praktik)

Jeg har brugt noget fra en artikel af Berit Bae. Artiklen er "Voksnes Definitionsmagt og brns selvoplevelse".

Har glemt artiklen på mit praktik sted, så kan ikke se hvornår den er fra. Skal bruge det til en fodnote...

Er der nogen der ved det? Har prøvet at google...

Mvh Sara

Den brugte jeg også som grundlag for min sidste praktikopgave på seminariet for maaaaaange år siden ..desuden danner den jo grundlag for den anerkendende pædagogik som praktiseres i de fleste institutioner. Held og lykke med din opgave

Anmeld

12. maj 2012

crille

En klassisk artikel. Gem den, den kan blive brugbar i mange år frem  

Anmeld

13. maj 2012

Sara.

dorthemus skriver:

Den brugte jeg også som grundlag for min sidste praktikopgave på seminariet for maaaaaange år siden ..desuden danner den jo grundlag for den anerkendende pædagogik som praktiseres i de fleste institutioner. Held og lykke med din opgave

Det er jo det :-)

Jeg skal skrive om pædagogfaglighed, generelt og på mit praktik sted, og om min egen pædagogfaglighed....

Tak for det :-)

Anmeld

13. maj 2012

Sara.

crille skriver:

En klassisk artikel. Gem den, den kan blive brugbar i mange år frem  

Det vil jeg gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.