Søvn og tænder ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. maj 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

Mikkas har en tand nederst som er kommet op, nu vil den ved siden af også op, og denne gang er det HELT slemt.. Han stodop klokken 03 i nat og har IKKE sovet siden.. Han har prøvet HELE dagen med uden resultat overhovedet .. Han sov højest 5 minutter af gangen .. Vi har givet pernodil, prøvet bidering, kold agurk, vi har prøvet at bade ham, da det tit får ham til at slappe af .. Vi har været ude og gå, vi har gået rundt med ham. Vi har sunget ... Vi har bare gjort alt ...

Nogen som kender en god løsning mod tænderne ? Det er simpelthen bare synd for min lille dreng ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Clisolka

Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver:

Mikkas har en tand nederst som er kommet op, nu vil den ved siden af også op, og denne gang er det HELT slemt.. Han stodop klokken 03 i nat og har IKKE sovet siden.. Han har prøvet HELE dagen med uden resultat overhovedet .. Han sov højest 5 minutter af gangen .. Vi har givet pernodil, prøvet bidering, kold agurk, vi har prøvet at bade ham, da det tit får ham til at slappe af .. Vi har været ude og gå, vi har gået rundt med ham. Vi har sunget ... Vi har bare gjort alt ...

Nogen som kender en god løsning mod tænderne ? Det er simpelthen bare synd for min lille dreng ...

Vi bruger AftaMed herhjemme til at smøre på bisserne  

Anmeld

12. maj 2012

vitapigen

Du kan få noget salve på apoteket der bedøver gummerne

Anmeld

12. maj 2012

Koen.

Du kan få sådan noget til at smøre på gummerne, kan selvfølgelig ikke huske navnet nu god bedring med lille musen, tænderne frembrud er bare noget fra helved af!

Da min datter fik sin første kind tand sov hun 1!!!! time på 24!!! timer

Anmeld

12. maj 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

Babymor2010 skriver:

Vi bruger AftaMed herhjemme til at smøre på bisserne  

Hvad er det for noget? Vil prøve aaaaalt ligenu

Kan det fåes i håndkøb på apotek eller skal jeg ringe og få en udskrift sendt dertil af valgtlægen?

Anmeld

12. maj 2012

Clisolka

Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver:

Hvad er det for noget? Vil prøve aaaaalt ligenu

Kan det fåes i håndkøb på apotek eller skal jeg ringe og få en udskrift sendt dertil af valgtlægen?

Du kan købe det i håndkøb på apoteket  Det skal smøres på gummerne - det virker fantastisk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.