hvilken "sove" klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.652 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. maj 2012

ano14316

Hej

Min mor sagde lige idag, at hun havde overvejet at købe en brugt barnevogn, så der stod en hos hende når vi var der, som Magnus kunne sove i, eller hvis vi skulle i skoven el. på stranden eller lign.
Men Han er 7 mdr nu, og jeg tænker bare om det ikke ville være smartere at købe en rigtig klapvogn.

måske er jeg helt skævt på den.. hvad siger i?

Og hvis klapvogn er bedst at sove i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Carl-Emil's mor

ano14316 skriver:

Hej

Min mor sagde lige idag, at hun havde overvejet at købe en brugt barnevogn, så der stod en hos hende når vi var der, som Magnus kunne sove i, eller hvis vi skulle i skoven el. på stranden eller lign.
Men Han er 7 mdr nu, og jeg tænker bare om det ikke ville være smartere at købe en rigtig klapvogn.

de anbefaler både hos babysam og ønskebørn at skal der soves i klapvognen som erstatning for barnevogn skal der være en madras i

Anmeld

12. maj 2012

ano14316

Carl-Emil's mor skriver:

de anbefaler både hos babysam og ønskebørn at skal der soves i klapvognen som erstatning for barnevogn skal der være en madras i

Okay, mange tak.. det er så intet problem at smide en madras i..

Men hvad synes du? ville det være smartere med en barnevogn?

Anmeld

12. maj 2012

Sara.

Jeg ville købe en klapvogn i stedet for barnevogn når den skal stå ved din mor...

Den er nemmere at komme rundt med på tur end en stor barnevogn. Mange børn sover i klapvogne når man er på tur.

Derudover kan i jo købe en madras til når klapvognen "bare" skal bruges til at sove i hjemme hos din mor.

Du skal bare sørge for at vælge en klapvogn hvor ryggen kan indstilles i liggestilling (helt vandret). F.eks. laver emmaljunga og teutonia begge fine klapvogne med lange liggemål. Ligeledes er Baby Jogger City Elite rigtig fin til formålet :-)

Så jo, jeg ville også vælge en klapvogn, og man kan sagtens finde en fin brugt en :-)

Anmeld

12. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

ano14316 skriver:

Hej

Jeg vil holde med dig, og holde mig til klapvogn.
De fåes ikke mere, men har lige været på dba.dk og tjekke. Og jeg vil klart anbefale Simo by Bertini klapvogne.. De har samme liggemål som barnevogn, og ja. Jeg elsker min!

Anmeld

12. maj 2012

ano14316

LouiseVous skriver:

Jeg vil holde med dig, og holde mig til klapvogn.
De fåes ikke mere, men har lige været på dba.dk og tjekke. Og jeg vil klart anbefale Simo by Bertini klapvogne.. De har samme liggemål som barnevogn, og ja. Jeg elsker min!

Hvor lang er den i ligge mål i forhold til f.eks. emmaljungas?

Anmeld

12. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

ano14316 skriver:

Hvor lang er den i ligge mål i forhold til f.eks. emmaljungas?

90cm
Min datter har sovet i den jeg har, indtil hun var godt 2 ½ , sover stadig i den når Vi er på tur..

Anmeld

12. maj 2012

ano14316

LouiseVous skriver:

90cm
Min datter har sovet i den jeg har, indtil hun var godt 2 ½ , sover stadig i den når Vi er på tur..

Lyder dejligt.. kan se at emmaljungas også er 90 cm.. der er mange flere til salg af dem.. var lige inde og kigge på den du har..

Anmeld

12. maj 2012

Carl-Emil's mor

ano14316 skriver:

Okay, mange tak.. det er så intet problem at smide en madras i..

Men hvad synes du? ville det være smartere med en barnevogn?

emmaljunga har en ret god klapvogn der er rigtig god til både skov,strand og shopping  og den kan der snildt smides en madras i... jeg ville ikke købe en barnevogn når man tænker på din lille er 7 mdr nu men det er jo helt en smagssag

Anmeld

12. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

ano14316 skriver:

Lyder dejligt.. kan se at emmaljungas også er 90 cm.. der er mange flere til salg af dem.. var lige inde og kigge på den du har..

Jeg har kun fundet 7 forskellige.. Men hver obs, kan se nogle vil have kassen for dem..
De er pengene værd, men det er surt og give 500-800 kr for samme vogn en anden sælger til 350 kr i samme stand..
Bar for din egen skyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.