Update på mødes i Aalborg Zoo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2012

An&Jo

PT skriver:

Men hvor ville det have været et meget større problem, hvis det var sydfra, man ikke kunne komme med toget. Gætter på der er lidt flere passagerer derfra.

Den bliver vel lavet igen, og så er det bare et par minutter til Aalborg for jer - skønt

jaja klart, tror de den vej på skal være glade for at der ingen broer er..

Men den står først klar igen engang i oktober, og der er rigtig mange studerende der er ramt af det..
der sidder nogle stykker i min klasse der har fået forlænget deres rejsetid med op til 2 timer om dagen på grund af det.. og i juni og september ser det ud til at der faktisk slet ikke rigtig kører nogen tog i det nordlige jylland, og så skal de fragtes med busser allesammen.. det har vidst berørt rigtig mange det her..

men stena line jubler over deres ekstra milionindtjening fordi de skal sejle de nye skinner fra gøteborg til frederikshavn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
PT skriver:

Jamen så var det jo så nemt.

11'eren kører lige til zoo, hvis du er i nærheden af den, og du ikke vidste det (gæt hvem der har været meget i Aalborg på det sidste )

Jep..

Jeg kører dog med 14´eren

Anmeld

13. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
An&Jo skriver:

jaja klart, tror de den vej på skal være glade for at der ingen broer er..

Men den står først klar igen engang i oktober, og der er rigtig mange studerende der er ramt af det..
der sidder nogle stykker i min klasse der har fået forlænget deres rejsetid med op til 2 timer om dagen på grund af det.. og i juni og september ser det ud til at der faktisk slet ikke rigtig kører nogen tog i det nordlige jylland, og så skal de fragtes med busser allesammen.. det har vidst berørt rigtig mange det her..

men stena line jubler over deres ekstra milionindtjening fordi de skal sejle de nye skinner fra gøteborg til frederikshavn

Det var da noget af en ekstra rejsevej

Det lyder slet ikke sjovt. (Dumme finne )

Anmeld

15. maj 2012

An&Jo

PT skriver:

Hej.

Da der er karneval i Aalborg den 26. maj, synes jeg, vi bare skal bestemme os til den 2. juni.

Som jeg kan se på afstemningen, er der en 8-9 stykker, der er med på at mødes, så det bliver super

Jeg kommer med to børn - en på 3 mdr og en på næsten 3 år.

Jeg kommer med toget, så vi er i Aalborg kl. 9.50 og tager derfra bussen til zoo.
Hvis der er andre, der skal med toget sydfra, må I gerne sige til, så kan vi følges

Jeg tager selv madkurv med, da det ellers hurtigt kan blive en dyr fornøjelse, og jeg håber, der er andre, der også gør, så vi kan spise sammen

Glæder mig til at se jer allesammen

op til Nitz - med David <3

Anmeld

15. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
An&Jo skriver:

op til Nitz - med David <3

Tak

Anmeld

15. maj 2012

Nettemor

Årh jeg har mega dårlig samvittighed nu Jeg havde skrevet på den der afstemning af jeg godt kunne d. 2. .. Meeen jeg havde fuldstændig smidt ud at vi skulle til fødselsdag

Så må desværre melde fra. Vi kan ikke nå begge dele når der er over en times kørsel

Anmeld

15. maj 2012

Nitz - <3 David

Hihi.. Så "opdagede" jeg opdaten
Mig og David vil rigtig gerne med.. Det kan være jeg kan lokke to veninder med (der også er bruger her inde, men er ikke sååå aktive)
Det kunne være super hyggeligt..

Hov glemte at skrive at jeg kommer med 1 barn (baby) på 6 mdr.. Som er født 10 uger for tidligt..

Anmeld

16. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Nettemor skriver:

Årh jeg har mega dårlig samvittighed nu Jeg havde skrevet på den der afstemning af jeg godt kunne d. 2. .. Meeen jeg havde fuldstændig smidt ud at vi skulle til fødselsdag

Så må desværre melde fra. Vi kan ikke nå begge dele når der er over en times kørsel

Øv altså.

Det var ærgerligt, men sådan kan det gå

Anmeld

16. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Nitz - <3 David skriver:

Hihi.. Så "opdagede" jeg opdaten
Mig og David vil rigtig gerne med.. Det kan være jeg kan lokke to veninder med (der også er bruger her inde, men er ikke sååå aktive)
Det kunne være super hyggeligt..

Hov glemte at skrive at jeg kommer med 1 barn (baby) på 6 mdr.. Som er født 10 uger for tidligt..

Alle er velkomne, det bliver kun hyggeligt

Jeg tænkte at lave en tråd ca en uge inden, så vi lige kan aftale helt, hvordan vi finder hinanden

Anmeld

16. maj 2012

Nettemor

PT skriver:

Øv altså.

Det var ærgerligt, men sådan kan det gå

Ja det er super ærgeligt! Jeg har ikke kunnet de andre gange der har været møde heller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.