Erfaringer med ABC Zoom??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. maj 2012

cdinesen

Vi overvejer lidt at købe en ABC Zoom, synes den virker nem at køre med, fylder ikke meget foldet sammen osv. Det eneste jeg tænker er at klapvognssæderne ser ret små ud.

Hvor længe kan børnene sidde og ligge i klapvognsstolene? Har I nogle erfaringer?
Hvis i har andre positive eller negative oplevelser vil jeg også meget gerne høre!

På forhånd mange tak for hjælpen

Ps. Hvis nogle af jer ligge inde med en i gerne vil sælge, så sig lige til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

ano14316

Vi overvejer lidt at købe en ABC Zoom, synes den virker nem at køre med, fylder ikke meget foldet sammen osv. Det eneste jeg tænker er at klapvognssæderne ser ret små ud.

Hvor længe kan børnene sidde og ligge i klapvognsstolene? Har I nogle erfaringer?
Hvis i har andre positive eller negative oplevelser vil jeg også meget gerne høre!

På forhånd mange tak for hjælpen

Ps. Hvis nogle af jer ligge inde med en i gerne vil sælge, så sig lige til

Jeg har en ABC design Cobra, som jeg har været MEGA glad for.

Har købt beslag, så jeg kan sætte autostolen over i, hvilket har sparet min ryg for mange slæb..

Men nu er Magnus 7 mdr. og vi skal til at bruge klapvognen mere.
Og jeg har først nu opdaget, at han ikke kan komme til at ligge flad i klapvognsdelen. Jeg ved ikke om det er det samme med Zoom, men synes lige du skal tjekke det en ekstra gang.

Jeg var lige med en veninde nede og kigge på klapvogne til 2 børn. Og vi faldt helt klart for baby jogger City select. Den er bare så funktionel, super lækker at kører med, også god hvis man kun har 1 med, og billigere end ABC's og jeg synes i hvertfald at baby jogger virker som lidt vedre kvalitet en ABC http://www.babyjogger.com/joggers_strollers.aspx

Selv køber jeg en baby jogger City Elite som klapvogn

Anmeld

12. maj 2012

cdinesen

Tak for tippet, vil lige kigge nærmere på den du anbefalede

Er der flere erfaringer fra andre?

Anmeld

13. maj 2012

cdinesen

13. maj 2012

cdinesen

slet ingen?

Anmeld

13. maj 2012

LR85

Op'er den for dig. 

Vi har selv lige købt den. Venter barn nummer 2 her om en lille måned og der kommer til a være 2 år og 3 måneder mellem. 

Selve vognen virker virkelig god, med mange funktioner og stabil. Dog er den meget stor, men det er jo klart. 

Jeg er spændt på hvor meget vi kommer til a bruge den  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.