Hvor køber man cykelstol til baby henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.080 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. maj 2012

lycly

Vil rigtig gerne til at cykle med Julia når hun starter i dagpleje. Så jeg har nu bevæget mig ud i cykelstole-junglen og den er bare ikke til at finde rundt i
Først og fremmest tjekkede jeg tænk+test om de havde lavet undersøgelse på cykelstole og det havde de. MEN, ingen af dem de testede (som var de 5 bedst solgte) levede op til kravene om sikkerhed og en af dem dumpede endda. Og jeg vil så gerne føle mig sikker på, at stolen bare er tip top i orden.

Så. Hvor købte I jeres og hvordan ved man om den har god sikkerhed?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

S.Maria

Jeg har købt min på coop.dk. Jeg sad også og kiggede lidt rundt efter hvad det skulle være for en, men endte med den, da den var billig og var bedst i test. De har den iøvrigt på tilbud i kwickly imorgen til 250kr 

Anmeld

12. maj 2012

Loa

Vi købte vores hos cykelhandleren, samme sted som vi købte min cykel. 

Så vidste jeg vi fik en i god kvalitet og som opfyldte alle sikkerhedskravene...

Anmeld

12. maj 2012

Nea85

LuLy skriver:

Vil rigtig gerne til at cykle med Julia når hun starter i dagpleje. Så jeg har nu bevæget mig ud i cykelstole-junglen og den er bare ikke til at finde rundt i
Først og fremmest tjekkede jeg tænk+test om de havde lavet undersøgelse på cykelstole og det havde de. MEN, ingen af dem de testede (som var de 5 bedst solgte) levede op til kravene om sikkerhed og en af dem dumpede endda. Og jeg vil så gerne føle mig sikker på, at stolen bare er tip top i orden.

Vi har en Yepp til vores datter, og vi er RIGTIG glade for den, men den ligger desværre også i den dyre ende. Hos cykelhandleren koster den 1299 kr, men jeg fandt den på nettet hos cykeldillen.dk til omkring 1000 kr

Anmeld

12. maj 2012

lycly

Nea85 skriver:

Vi har en Yepp til vores datter, og vi er RIGTIG glade for den, men den ligger desværre også i den dyre ende. Hos cykelhandleren koster den 1299 kr, men jeg fandt den på nettet hos cykeldillen.dk til omkring 1000 kr

Okay, tak for svar. Jeg er lidt ligeglad med prisen faktisk, bare den er god, det er virkelig det vigtigste

Anmeld

12. maj 2012

lycly

S.Maria skriver:

Jeg har købt min på coop.dk. Jeg sad også og kiggede lidt rundt efter hvad det skulle være for en, men endte med den, da den var billig og var bedst i test. De har den iøvrigt på tilbud i kwickly imorgen til 250kr 

Okay, det må jeg lige lure på, tak

Anmeld

12. maj 2012

lycly

Loa skriver:

Vi købte vores hos cykelhandleren, samme sted som vi købte min cykel. 

Så vidste jeg vi fik en i god kvalitet og som opfyldte alle sikkerhedskravene...

Nå ja, der kan man vel købe dem. Havde jeg ikke lige overvejet, tak

Anmeld

12. maj 2012

Nea85

LuLy skriver:

Okay, tak for svar. Jeg er lidt ligeglad med prisen faktisk, bare den er god, det er virkelig det vigtigste

Som sagt kan jeg virkelig anbefale den!

Jeg kan godt lide, at ryggen er ret høj, så barnet ikke ryger tilbage, når man starter cyklen, og så kan man nemt og hurtigt sætte stolen over på en anden cykel, hvis man køber et ekstra beslag

Anmeld

12. maj 2012

Krussedulle

LuLy skriver:

Kvickly har en til 250,- den er "bedst i test" på tilbud fra i morgen!

Anmeld

12. maj 2012

lycly

Nea85 skriver:

Som sagt kan jeg virkelig anbefale den!

Jeg kan godt lide, at ryggen er ret høj, så barnet ikke ryger tilbage, når man starter cyklen, og så kan man nemt og hurtigt sætte stolen over på en anden cykel, hvis man køber et ekstra beslag

Ja, specielt det med den høje ryg er også rigtig vigtigt for mig, specielt her mens hun stadig er forholdsvis lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.