Jeg skal snart på ferie til ........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.292 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. maj 2012

mybaby-girl

Jeg skal på en forlænget weekend sammen med kæresten og hans lillebror D. 31 maj skal vi afsted klokken lort om morgen Det bliver så dejligt, og glæder mig helt vildt

Meeeen har lige et spørgsmål ang. flyrejsen : Hvad kan man gøre for at man ikke får propper i ørene ?????

Jeg kan huske at jeg var i sverige da jeg var noget mindre, og efter at jeg havde været ude at flyve, fik eg propper i ørene og det er pisse træls - undskyld sproget ....

Håber I har nogle gode forslag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Carl-Emil's mor

mybaby-girl skriver:

Jeg skal på en forlænget weekend sammen med kæresten og hans lillebror D. 31 maj skal vi afsted klokken lort om morgen Det bliver så dejligt, og glæder mig helt vildt

Meeeen har lige et spørgsmål ang. flyrejsen : Hvad kan man gøre for at man ikke får propper i ørene ?????

Jeg kan huske at jeg var i sverige da jeg var noget mindre, og efter at jeg havde været ude at flyve, fik eg propper i ørene og det er pisse træls - undskyld sproget ....

jeg har rejst meget hele mit liv og jeg tygger altid tyggegummi under start og landing fordi det hjælper mod det

Anmeld

12. maj 2012

Maise86

Er det bare mig, der overser hvor rejsen går hen?

På apoteket kan du købe sådan nogle ufattelig grimme ørepropper, der gør du ikke får propper i ørerne. Ellers tyg tyggegummi eller drik noget imens

Anmeld

12. maj 2012

Kay

fik afvide af min ørelæge da vi skulle til filipinerne at næsesprey hjælper... jeg døjer nemlig rigtig meget med propper... og han viste et fint billed og forklarede at det er noget med en slimhinde der bliver lidt forstørret og at man derfor har svært ved at tryk udligne... men at næsesprey fik denne slimhinde til at trække sig sammen så propperne ikke var så slemme og at man kunne komme af med dem igen...

så når flyet begynder at rulle ud mod starts banen tager jeg næsesprey i begge næseboprd og så nupper jeg mig et stykke tyggegummi for det hjælper også

Anmeld

12. maj 2012

Clisolka

mybaby-girl skriver:

Tyggegummi!! Det er godt mod propperne i ørene 

Psssst, kan du ikke have mig med i lommen, jeg kommer så sjældent ud 

Anmeld

12. maj 2012

mybaby-girl

Babymor2010 skriver:

Tyggegummi!! Det er godt mod propperne i ørene 

Psssst, kan du ikke have mig med i lommen, jeg kommer så sjældent ud 

hehe, jo hvis jeg bar havde plads

det er også første gang vi skal på ferie sammen i de 8 år vi har været sammen ...

men tak for rådet ..

Anmeld

12. maj 2012

mybaby-girl

Kay skriver:

fik afvide af min ørelæge da vi skulle til filipinerne at næsesprey hjælper... jeg døjer nemlig rigtig meget med propper... og han viste et fint billed og forklarede at det er noget med en slimhinde der bliver lidt forstørret og at man derfor har svært ved at tryk udligne... men at næsesprey fik denne slimhinde til at trække sig sammen så propperne ikke var så slemme og at man kunne komme af med dem igen...

så når flyet begynder at rulle ud mod starts banen tager jeg næsesprey i begge næseboprd og så nupper jeg mig et stykke tyggegummi for det hjælper også

Okay .... det har jeg da alligevel ikke hørt før ...

men hvis det virker så er det iorden

men tak for rådet

Anmeld

12. maj 2012

mybaby-girl

Maise86 skriver:

Er det bare mig, der overser hvor rejsen går hen?

På apoteket kan du købe sådan nogle ufattelig grimme ørepropper, der gør du ikke får propper i ørerne. Ellers tyg tyggegummi eller drik noget imens

SORRY

Jeg skal til London

Tak for rådet

Anmeld

12. maj 2012

mybaby-girl

Carl-Emil's mor skriver:

jeg har rejst meget hele mit liv og jeg tygger altid tyggegummi under start og landing fordi det hjælper mod det

Okay, det må jeg prøve

tak for rådet

Anmeld

12. maj 2012

Clisolka

mybaby-girl skriver:

hehe, jo hvis jeg bar havde plads

det er også første gang vi skal på ferie sammen i de 8 år vi har været sammen ...

men tak for rådet ..

I må i hvert fald have en rigtig god tur 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.