hvilken slags abort.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. maj 2012

Anonym trådstarter

jeg skal have en abort. Og skal have den Kirurgiske! hvordan foregår det? ja jeg springer alle informationerne over, inden narkosen!

men hvordan fjerner de fosteret? kan man blive steril af det? jeg er 10+0 til dette sker, og undre mig over jeg ik måtte få den pille istedet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

jeg skal have en abort. Og skal have den Kirurgiske! hvordan foregår det? ja jeg springer alle informationerne over, inden narkosen!

men hvordan fjerner de fosteret? kan man blive steril af det? jeg er 10+0 til dette sker, og undre mig over jeg ik måtte få den pille istedet..

Medicinsk abort er kun frem til uge 9.

dette har jeg copy-pass fra nettet. -hele indgrebet kan du læse om der,

http://www.sexogsamfund.dk/Default.aspx?ID=169

Det vil være en læge, der foretager aborten, og der vil desuden være en sygeplejerske til stede under hele indgrebet. Du bliver bedøvet ved, at der enten bliver givet lokal-blokade på livmoderhalsen, eller der bliver givet fuld bedøvelse igennem en kanyle anbragt i en blodåre på håndryggen. Lægen udvider forsigtigt livmoderhalsen, og livmoderhulen bliver tømt for graviditetsvæv med et sug. Indgrebet afsluttes ved, at du får et medikament, der får livmoderen til at trække sig sammen og derved mindsker blødningen.

Håber det bedste for dig fremover

Anmeld

12. maj 2012

Zeus

Anonym skriver:

Man kan kun få den medicinske op til 9. uge, efter det, skal være kirurgisk

Hvis du vil vide mere om hvordan det hele foregår, så kan du jo evt. google 'kirurgisk abort'? Har selv fået en, men der spurgte jeg ikke ind til, hvordan det hele foregik.. Netdokter skriver fx et lidt længere indlæg om, hvad der sker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.