Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
steph0804 skriver: Det var heller ikke meningen , men det kommer jo an på hvad portoen bliver... sidste bud må blive 220incl. Kan du gå med til det?
Det var heller ikke meningen , men det kommer jo an på hvad portoen bliver... sidste bud må blive 220incl. Kan du gå med til det?
Ja det vil jeg godt gå med til..
Der er ikke andet du skal have med?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
steph0804 skriver: Super, det tror jeg er alt for denne omgang, jeg mangler vidst ikke bodyer og trøje. Sender du en pb med dine konto oplysninger, så skal jeg få overført hurtigst muligt
Super, det tror jeg er alt for denne omgang, jeg mangler vidst ikke bodyer og trøje. Sender du en pb med dine konto oplysninger, så skal jeg få overført hurtigst muligt
Helt iorden.. Har lige lagt lidt mere på.. Har også en katvig kjole hvis det var noget.. Kan bare ikke finde billedet af den på min computer..
Ja jeg skal nok sende..
steph0804 skriver: En stribet kjole eller? og hvilken str.? Vil gerne se billede hvis du kan finde et...
En stribet kjole eller? og hvilken str.? Vil gerne se billede hvis du kan finde et...
Nej den er rød.. Sådan en spencer kjole dims..
Jeg ser lige om jeg kan finde billedet.. Lige 2 min..
Molo fleece - Reserveret.
Stribede katvig heldragter - Reserveret.
Ej sikke lej bodyer - Reserveret.
Molo 3x bluser - Reserveret.
Ammebrikker - Reserveret.
Emily2012<3 skriver: Har en masse blandet til salg. Kom med bud.. Køber betaler porto samt kuvert eller afhenter.
Har en masse blandet til salg.
Kom med bud..
Køber betaler porto samt kuvert eller afhenter.
luk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128