den der overtro...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.326 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. maj 2012

Kay

er der noget med at man ik må prøve sin vielses ring??

vi har lige fået dem hjem og ville så gerne prøve dem... men kan ik huske om der ik er et eller andet om at man ik "må"... er der egentlig andet overtro eller gamle traditioner vi lige skal tænke over??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

DKTiha

har ingen ide om det, så følger lige med og opper for dig

Anmeld

12. maj 2012

Kløver

tror jeg godt man må, hvordan skal man ellers vide om den passer hvis man ikke må prøve den, tror mere det er andre som ikke må prøve den

Anmeld

12. maj 2012

Kay

Maja84 skriver:

tror jeg godt man må, hvordan skal man ellers vide om den passer hvis man ikke må prøve den, tror mere det er andre som ikke må prøve den

ja det tænker jeg også... skal man så bare håbe på den passer til vielsen

Anmeld

12. maj 2012

Kløver

Kay skriver:

ja det tænker jeg også... skal man så bare håbe på den passer til vielsen

nej er jo det jeg mener, at du kan jo ikke købe en ring uden at prøve det, jeg tror mere overtroen kunne gå ud på at andre ikke må prøve ens vielsesring

Anmeld

12. maj 2012

Kay

Maja84 skriver:

nej er jo det jeg mener, at du kan jo ikke købe en ring uden at prøve det, jeg tror mere overtroen kunne gå ud på at andre ikke må prøve ens vielsesring

det kan godt være... det var kæresten der sagde han havde hørt noget om at når den var graveret og det hele må man ik prøve den før vielsen... altså man må jo godt prøve en magen til inden... men ikke den der er graveret til en...

Anmeld

12. maj 2012

Kløver

Kay skriver:

det kan godt være... det var kæresten der sagde han havde hørt noget om at når den var graveret og det hele må man ik prøve den før vielsen... altså man må jo godt prøve en magen til inden... men ikke den der er graveret til en...

har jeg aldrig hørt noget om

Anmeld

12. maj 2012

Isaac's mor

Kay skriver:

vi har lige fået dem hjem og ville så gerne prøve dem... men kan ik huske om der ik er et eller andet om at man ik "må"... er der egentlig andet overtro eller gamle traditioner vi lige skal tænke over??

Det vist kun andre der ikk må , sådan husker jeg det

Anmeld

12. maj 2012

Lisbeth1985

Kay skriver:

Det har jeg aldrig hørt om

Jeg prøvede min og vi er stadig lykkeligt gift

Anmeld

12. maj 2012

2babygirls

Kay skriver:

http://forever-klarlund.dk/overtro-og-tradition-ve d-bryllupper/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.