Han sveder i autostolen. HVad gør I når det er varmt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.286 visninger
17 svar
0 synes godt om
12. maj 2012

heidi30

Malte (næste 2 år) sveder altid i autostolen, når det bare bliver en smule varmt udenfor.

Det er mest på baghovedet hvor håret bliver helt vådt. Jeg ved om det hjælper med et håndklæde men det snakkede vi om idag. Ellers noget svedabsoberende af en slags.

Nogen med ide eller erfaring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Carl-Emil's mor

heidi30 skriver:

Malte (næste 2 år) sveder altid i autostolen, når det bare bliver en smule varmt udenfor.

Det er mest på baghovedet hvor håret bliver helt vådt. Jeg ved om det hjælper med et håndklæde men det snakkede vi om idag. Ellers noget svedabsoberende af en slags.

Nogen med ide eller erfaring?

gi ham mindre tøj på...

carl-emil sveder som ild i helved så snart det er over 9 grader varmt og han er i sin autostol.. jeg fandt ud af hvis han har mindre tøj på men et tæppe over sig så sveder han ikke

Anmeld

12. maj 2012

Kløver

Vi har købt sådan en dims til at lægge i autostolen i ønskebørn, den hjælper

Anmeld

12. maj 2012

heidi30

Carl-Emil's mor skriver:

gi ham mindre tøj på...

carl-emil sveder som ild i helved så snart det er over 9 grader varmt og han er i sin autostol.. jeg fandt ud af hvis han har mindre tøj på men et tæppe over sig så sveder han ikke

Hej,

tak for svar. Han har ikke mere end en tynd bluse på og så sveder han alligevel. 

Jeg tror måske det er det stof som autostolen er betrukket med, som måske ikke er særlig åndbar.

Anmeld

12. maj 2012

heidi30

Maja84 skriver:

Vi har købt sådan en dims til at lægge i autostolen i ønskebørn, den hjælper

Hej,

ha ha "dims", kan vi komme det nærmere .

Bor i England, så skal lede efter noget herovre og jeg skal vist bruge lidt mere at søge efter end "dims" 

Tak for svar.

Anmeld

12. maj 2012

Carl-Emil's mor

heidi30 skriver:

Hej,

tak for svar. Han har ikke mere end en tynd bluse på og så sveder han alligevel. 

Jeg tror måske det er det stof som autostolen er betrukket med, som måske ikke er særlig åndbar.

sådan ender min dreng med garanti også for som sagt 9 grader og han sveder hvis han har mere end en tynd kort ærmet body og ankel sokker på :/

håber du finder en "dims" der kan hjælpe jer

Anmeld

12. maj 2012

Mussen2

Vi har også sådan en dims et svedtransporterende indlæg til autostolen. Købes i babyudstyrs forretninger

Anmeld

12. maj 2012

AndreasMor84

Man kan få sådan et svedabsorberende indlæg til autostolen. Kan dog ik lige huske hvad det hedder, men det er der nok en anden der kan Mener det hedder noget med Aerosleep eller noget i den dur

Anmeld

12. maj 2012

heidi30

Carl-Emil's mor skriver:

sådan ender min dreng med garanti også for som sagt 9 grader og han sveder hvis han har mere end en tynd kort ærmet body og ankel sokker på :/

håber du finder en "dims" der kan hjælpe jer

Tak, håber jeg også 

Anmeld

12. maj 2012

heidi30

Mussen2 skriver:

Vi har også sådan en dims et svedtransporterende indlæg til autostolen. Købes i babyudstyrs forretninger

Ok, hedder det det? Er det et som et betræk som skal over eller hvordan?

Virker det godt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.