sove ude første gang. Hvordan havde i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. maj 2012

Mother-love

Hej piger.
Ja så kom dagen hvor isabella skal sove ude for første gang. Vi skal til min fars kones 50 års fødselsdag, så isabella skal sove hos hendes farmor i nat.
Ved ikke rigtig hvordan jeg har det med det. Jeg er lidt nervøs. Men hvorfor det ved jeg virkelig ikke for jeg ved hun får en daglig dag og nat. Og ved hun nok skal klare det.
Det er bare hendes mor der synes det er svært. Men hvorfor dog det? Det genere mig jo på ingen måder hun er vs eller hun bliver passet. Godt nok har hun aldrig sovet ude før men forskellen er vel ikke så stor eller er den?
Hvordan havde i det da jeres sov ude første gang? Og hvor gamle var de da?

Hilsen en mor der åbentbart synes det er sværer end hun troede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Maja_4000

Caroline har ikke sovet ude endnu fordi mor har det svært ved det Hehe .. 

Hun skal passes i et par timer af oldemor og oldefar for første gang i aften .. Det synes jeg er hårdt nok Haha

Anmeld

12. maj 2012

Bonde-liv

Gabriella var nok omkring 2 år og et par måneder.

Madelina var halvandet.

det var hårdt i starten. tror kun følelsen er sund

Anmeld

12. maj 2012

anynom

michelledam skriver:

Hej piger.
Ja så kom dagen hvor isabella skal sove ude for første gang. Vi skal til min fars kones 50 års fødselsdag, så isabella skal sove hos hendes farmor i nat.
Ved ikke rigtig hvordan jeg har det med det. Jeg er lidt nervøs. Men hvorfor det ved jeg virkelig ikke for jeg ved hun får en daglig dag og nat. Og ved hun nok skal klare det.
Det er bare hendes mor der synes det er svært. Men hvorfor dog det? Det genere mig jo på ingen måder hun er vs eller hun bliver passet. Godt nok har hun aldrig sovet ude før men forskellen er vel ikke så stor eller er den?

Vi sidder lige nu og nyder en morgen uden vores Isabel - hun har nemlig sovet hos sin mormor for første gang i nat! Vi skulle fejre min fødselsdag med et hold venner i går og så skulle det altså være

Det var lidt svært at køre fra hende, men da vi var kommet hjem blev det gradvist bedre - og da vi fik et billede sendt på facebook hvor Isabel sov på sofaen og så meget tryg ud, ja så fik vi det godt. Vi skal afsted og hente hende om lidt, det bliver godt at se hende igen

Anmeld

12. maj 2012

Clisolka

michelledam skriver:

Hej piger.

Vi var til min svigermors 50-års sidste år, hvilket betød at Isabella skulle sove ude første gang. Hun var 9½ mrd. 

Det er meget mærkeligt når de skal sove ude første gang - vi sov ikke ret meget om natten herhjemme, fordi der var FOR stille  Isabella sover med os i soveværelset  Jeg tror vi fik omkring 3-4 timers søvn, og så hentede vi hende - vi kunne ikke undvære hende 

Hun havde simpelthen hygget sig, men ville ikke overgive sig til søvnen. Kl. 22 tikkede der en sms ind på min mobil, at nu sov hun  

Anmeld

12. maj 2012

lycly

Min datter var 6 mdr første gang hun sov ude da vi skulle i byen. Jeg synes det var rigtig mærkeligt, men hun skulle sov hos min mor som havde passet hende mange gange og var den eneste der havde passet hende. Så jeg vidste at hun var i gode hænder. Men det var lidt en grænse jeg lige skulle have overskredet, men alt gik jo fint Og jeg vil sige, hele aftenen tænkte jeg ikke meget på det. Det var først om morgenen at jeg virkelig savnede hende og det KUN kunne gå for langsomt med at få hentet hende

Anmeld

12. maj 2012

L&V

michelledam skriver:

Hej piger.

Laura var 5måneder da hun sov ude første gang og det gik bare mega godt Hun havde slet ikke tid til at komme med hjem da vi hentede henne.. Jeg fik smser løbende om hvordan det gik, så jeg var ganske roligt og hun faldte i søvn som hun plejede og vågnede som hun ville ha gjord her hjemme

Anmeld

12. maj 2012

MetteS81

Ella overnattede ude da hun var omkring et år tror jeg...det føltes ret mærkelig at hun ikke lå inde på sit værelse og det var lidt svært at slappe af. Men hun havde det så hyggeligt hjemme hos mormor så vi behøvede slet ikke bekymre os! Tror de små synes det er rigtig sjovt at sove ude, det er spændende og anderledes.. Hun har nu sovet ude hos mormor 3 gange nu (er snart 16 mdr) og vi tænker ikke over det mere, ved at hun har det godt!

Så nyd det bare...selvom det kan være svært den allerførste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.