Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja pyh ha... maven er godt nok stor nu... og det er umugligt at finde noget tøj man finder sig godt tilpas i....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Flooot stor mave Ja tror faktisk ikk det kan lade sig gøre puha
Ja hold da op - det går også stærkt Min var ellers også stor i starten eller blev hurtigt det - men nu er jeg nok lille ifht. mange af jer andre Men hva bare bebs har det godtt
eliasogmor skriver: ja pyh ha... maven er godt nok stor nu... og det er umugligt at finde noget tøj man finder sig godt tilpas i....
Det ser sgu da godt ud
Var så heldig at have en stræk-kjole i skabet da vi var til konfirmation for 14 dage siden.. Ellers havde jeg oz været på herrens mark
Du ser da godt ud - jeg kommer simpelthen i cowboybusker, en top og en lidt finere strik imorgen til konfirmation.. Jeg magtede simpelthen ikke at finde noget tøj overhovedet..
Men skidt - de må tage mig som jeg er..
tak, alle sammen, nu vil jeg starte forfra, da vi skal til barnedåb i dag...
DET Poulsen skriver: Du ser da godt ud - jeg kommer simpelthen i cowboybusker, en top og en lidt finere strik imorgen til konfirmation.. Jeg magtede simpelthen ikke at finde noget tøj overhovedet.. Men skidt - de må tage mig som jeg er..
Ved du hva - gjorde det samme sidste lørdag til konfirmation Cowboybukser, sandaler og en sort top og cardigan - sådan Ik så meget der -Man ska jo oz tage det på man er mest bekvem i Er den type der gravid eller ej vilel smide skoene under bordet alligevel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128