Hvordan har du det? ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

OktoberMor

Hej Oktober mødre! ;-)

Jeg syntes vi mangler noget aktivitet herinde så derfor har jeg startet denne tråd! For hvor mange af os bliver spurgt hvordan har du det? Og hvor mange af os kan sige 100% ærligt hvordan det går? ;-) 

Så derfor denne tråd.... Hvordan går det med dig? Din baby? Din graviditet? Eller andet? ;-) 

Jeg starter gerne ud under denne tråd... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

OktoberMor

Jeg har det simpelthen fantastisk, jeg tror ikke at jeg har haft et så stort smil på mine læber i så lang tid.. Jeg er begyndt en lille smule at mærke liv, og min mave vokser meget langsomt!! Ville gerne snart ha en dejlig rund mave.. Jeg er idag 19+1 og på mandag skal jeg til MD scanning, hvor vi forhåbentlig får set om det er en pige eller dreng. Jeg glæder mig helt vildt til at få svar! ;-) så alt køre bare derud af her hos os... ;-) 

Anmeld

12. maj 2012

Amanda2

God ide

Jeg er presset!  Hård arbejdsuge, kvalme, plukveer, træthed og en dejlig kruttønde her hjemme. Kan mærke at tempoet for denne gravidlitet må sættes ned i forhold til sidste, så det er målet fremover  næste uge er heldigvis også kun på 3 arbejdsdage. Skønt!

Var til jordemoder i torsdag, skønt at høre den lilles hjertelyd og vide at endnu et mikrakel er på vej.

Anmeld

12. maj 2012

OktoberMor

Amanda2 skriver:

God ide

Jeg er presset!  Hård arbejdsuge, kvalme, plukveer, træthed og en dejlig kruttønde her hjemme. Kan mærke at tempoet for denne gravidlitet må sættes ned i forhold til sidste, så det er målet fremover  næste uge er heldigvis også kun på 3 arbejdsdage. Skønt!

Var til jordemoder i torsdag, skønt at høre den lilles hjertelyd og vide at endnu et mikrakel er på vej.

Det lyder dejligt.. 

Ja der er ikke andet for end at sætte tempoet ned så, hvis det er det kroppen siger, så er det det man gør... Jeg er godt nok også meget træt for tiden, jeg kan sove når som helst og hvor som helst.. 

Anmeld

13. maj 2012

Princesspigen

hej med jer..

og sikke en god ide

jeg her det desværre stadig ret skidt.. kvalme og opkast næsten dagligt, har tabt mig 7 kilo og er meget træt og sover meget..

går heldigvis hjemme pt men skal nok snart starte praktik så håber det bliver bedere..

går til arkupunktur mod kvalmen.. håber det kommer til at hjælpe..

mærker endnu ikke liv men laaangt om længe har jeg en lille fornemmesle af at maven nok meget småt er ved at vokse bare en lille smugle, for syndes det er underligt jeg snart er halvvejs og man intet kan se  

skal til JM 2 gang på tirsdag og til MD den 21 så glæder mig

Anmeld

15. maj 2012

Lyk

Hejsa.

Jeg har det bare fantastisk. Efter at kvalmen og opkastningerne er væk, ja så er det jo hyggeligt med en voksende mave.

Jeg har et travlt job, hvor vi arbjeder 12 timers weekender, så er spændt på weekenden, hvor jeg første gang, siden jeg blev gravid, skal arbejde 12 timers fre-, lør- og søndag!

Til gengæld har jeg en lille aktiv fister i min mave, den spræller og sparker og endda så min kæreste kunne mærke det Det er helt fantastisk

Anmeld

19. maj 2012

piadas

Jeg har det fint!

Jeg har aldrig fejlet noget, når jeg er gravid, så jeg satser på også at slippe denne gang!

Dog er vi lige flyttet ind i vores nye hus, så vi har knoklet for at få alt på plads, og vi mangler stadig at få haven lavet og nogle andre mindre ting. Jeg har rigtig svært ved at lade være med at knokle, men det har givet bagslag om aftenen de første dage - mine ben var tykke af vand og jeg kunne knap rejse mig fra stolen, så gjorde det ondt i mine mavemuskler, eller hvad det nu var...det var i hvert fald i maveregionen! Nu er det værste heldigvis overstået, og jeg giver mig selv lidt mere ro til at slappe af.

Jeg har taget 2-3 kg. på indtil videre, så det er ok, men jeg vil jo helst heller ikke tage for meget på, fordi jeg vejer alt for meget i forvejen.

Derudover var vi til MD-scanning i onsdags. Alt så fint ud - og han er stadig en dreng! Jeg mærker ham også mere og mere, så det er dejligt! Jeg elsker simpelthen de spark og kan blive helt vemodig ved tanken om, at jeg aldrig mere skal mærke det igen, når han er kommet til verden.

Det var vist en lille status herfra...

Anmeld

25. maj 2012

esiuol

Efter kvalmen og trætheden forsvandt efter 1. trimester går det rigtig godt. Jeg kan dog godt mærke, at tvillinger er lidt af en mundfuld!

Jeg har allerede taget 9 kg på ( kun på maven - den er blevet stor) og føler mig allerede besværet, når jeg bevæger mig rundt eller skal sove. Jeg bliver også meget hurtigt forpustet, og kan slet, slet ikke gå ligeså hurtigt som før i tiden uden at puste og stønne - og sætte gang i plukkeveerne.

Men både humøret og energien er højt!

Anmeld

25. maj 2012

Amanda2

Hej

Har godt hørt af andre der har ventet tvilinger at det er meget hårdt for kroppen. Er det ikke også normalt at blive sygmeldt fra 25 uge?

Er halvvejd nu og har taget 4,5 kg på. Fint nok, vil gerne holde mig inden for 10-15 kg så det er nu der skal holdes igen men er svært her i is tiden

Har haft nogle hårde 14 dage. Min kæreste har været meget syg og indlagt for sidste fredag til i onsdags. Han har en haft en kraftig infiktion, som stadig er under behandling. Den sidder i den ene skulder så han kan ikke løfte vores lille dreng, eller lave noget som helst andet. Hårdt og stå med det hele synes jeg. Tager hatten af for dem der er enlige mødre!

Skal til MD på tirsdag, glæder mig helt vildt håber han har det godt der inde og glæder mig sådan til at se ham igen. Synes altid jeg bliver vildt nervøs dagene inden scanning. Har i det også sådan? Kommer i  også i tanke om altverdens ting, der kan være galt osv.?  

Anmeld

30. maj 2012

esiuol

Amanda2 skriver:

Har godt hørt af andre der har ventet tvilinger at det er meget hårdt for kroppen. Er det ikke også normalt at blive sygmeldt fra 25 uge?

Det er lidt forskelligt fra område til område og fra hospital til hospital. Jeg har fået at vide, at jeg skal regne med at blive sygemeldt fra uge 28, men nogle steder er det vist allerede fra uge 24.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.