Hvor meget fostervand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.635 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

samantha1986

Ja jeg kunne godt tænke mig at vide hvor meget fostervandet der kommer når vandet går? Jeg havde forestillet mig at der kommer meget men synes ikke jeg kan finde noget om det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

B&J

jeg kan kun snakke for mig selv jeg var en meget stor pige på det tidspunkt og kan sige en str 58 i bukser havde jeg på de var driv hammer våde og kunne vrides og der lå en stor pøl vand omkring mig plus jeg fyldte 4 store bind meget hurtig.. og der efter kom det i små skøl hvor der kom lidt af gang hihihihihi det var en stor oplevelse

Anmeld

11. maj 2012

Carl-Emil's mor

samantha1986 skriver:

Ja jeg kunne godt tænke mig at vide hvor meget fostervandet der kommer når vandet går? Jeg havde forestillet mig at der kommer meget men synes ikke jeg kan finde noget om det. 

Jeg fik en portion i sengen der var som en diameter på 50 cm, så kom der yderligere et skyl da jeg stod op..

på vej til hospitalet kom der intet men da jeg gik ud af bilen sagde det PLASK igen og det lignede jeg stod og tissede.. ned igennem parkeringspladsen og ind igennem ankomsthallen og ind i elevatoren og ned af fødselsgangen plaskede/sjaskede der vand ud så jeg havde MEGET vand  der var ihvertfald et fint lille spor hvor jeg gik

Anmeld

11. maj 2012

katrine26

det er meget forkelligt..da mit vand blev taget mente jordmoren at der minst kom 2 en halv liter ud plus jeg efter fulgt 3 stor hospital bind med vand..

katrine26

Anmeld

11. maj 2012

samantha1986

Wow hold da op det var da en del i er kommet af med. Men det er jo selvfølgelig ikke til at vide hvor meget der kommer ved en selv. Men hvis det kommer når man ligger i sengen hvordan fjerner man det så?

Anmeld

11. maj 2012

Fenja09

Det tror jeg ikke du kan få entydige svar på - det må være individuelt, men tror altid der kommer en del når vandet først går.

Mit gik i ambulancen og jeg følte det som at jeg havde tisset i bukserne, da jeg så kom op på FG og havde lagt mig på briksen kom der RIGTIG MEGET fik jeg af vide at JM...og det blev ved, og ved, så gulvet til sidst var en lille svømmepøl...jeg fødte kort tid efter

/Fenja

Anmeld

11. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
samantha1986 skriver:

Wow hold da op det var da en del i er kommet af med. Men det er jo selvfølgelig ikke til at vide hvor meget der kommer ved en selv. Men hvis det kommer når man ligger i sengen hvordan fjerner man det så?

Hvis du er bekymret for sengen, ville jeg nok bare ligge et par vårlangner under lagnet. Så undgår du i hvert fald at madrassen bliver ødelagt! Vh stine

Anmeld

12. maj 2012

morbibi

samantha1986 skriver:

Den ene gang jeg havde vand, fyldte jeg kun et bind godt op og ellers sev det meget stille ud i et døgn

Anmeld

12. maj 2012

samantha1986

StineW79 skriver:

Hvis du er bekymret for sengen, ville jeg nok bare ligge et par vårlangner under lagnet. Så undgår du i hvert fald at madrassen bliver ødelagt! Vh stine

Jeg har lagt både et vådlagen og et håndklæde bare for en sikkerheds skyld. Men hvorfor jeg har troet det skulle være en kæmpe pøl aner jeg ikke. Men det kan jo så godt ske, men det er så ikke ved alle.

Anmeld

12. maj 2012

Carl-Emil's mor

samantha1986 skriver:

Jeg har lagt både et vådlagen og et håndklæde bare for en sikkerheds skyld. Men hvorfor jeg har troet det skulle være en kæmpe pøl aner jeg ikke. Men det kan jo så godt ske, men det er så ikke ved alle.

jeg vandstøvsugede den med rodalon  og fik en fra et rengøringsfirma til at give den en tur også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.