1-2 år: To kjoler str 80

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
11. maj 2012

Barbamama

ønskebarn74 skriver:

ok, ville havde givet en kop kaffe el. lign.

Ok ja det lyder ellers hyggeligt. Jeg bevæger mig dog ikke så meget væk fra Årslev i øjeblikket. Jeg er også ved at køre Carla ind i børnehave, så jeg skal være til at få fat i. Desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

ønskebørn74

Barbamama skriver:

Ok ja det lyder ellers hyggeligt. Jeg bevæger mig dog ikke så meget væk fra Årslev i øjeblikket. Jeg er også ved at køre Carla ind i børnehave, så jeg skal være til at få fat i. Desværre

ok, synes det kunne havde været hyggeligt at se dig igen..

så må posten klare det..

Anmeld

11. maj 2012

Barbamama

ønskebarn74 skriver:

ok, synes det kunne havde været hyggeligt at se dig igen..

så må posten klare det..

Ja det kunne det da også. Det er jo efterhånden mange år siden vi har set hinanden.

Sender du mig din adresse i en pb?

Anmeld

11. maj 2012

ønskebørn74

Barbamama skriver:

Ja det kunne det da også. Det er jo efterhånden mange år siden vi har set hinanden.

Sender du mig din adresse i en pb?

jeg kan også hente det hos dig.. hvis du giver kaffen, tager jeg noget kage med..

Anmeld

11. maj 2012

Barbamama

ønskebarn74 skriver:

jeg kan også hente det hos dig.. hvis du giver kaffen, tager jeg noget kage med..

Det kan vi da godt sige. Så kan vi lige aftale nærmere i næste uge. Jeg har lige en lungebetændelse jeg skal helt over. Hvad siger du til det?

Anmeld

11. maj 2012

ønskebørn74

Barbamama skriver:

Det kan vi da godt sige. Så kan vi lige aftale nærmere i næste uge. Jeg har lige en lungebetændelse jeg skal helt over. Hvad siger du til det?

det er da bare i orden.. render herhjemme og laver ingenting ud over at søge job.. så du har frit lejde med hvornår det passer dig..

glæder mig til at se dig igen..

Anmeld

11. maj 2012

Barbamama

ønskebarn74 skriver:

det er da bare i orden.. render herhjemme og laver ingenting ud over at søge job.. så du har frit lejde med hvornår det passer dig..

glæder mig til at se dig igen..

Super! Ja det glæder jeg mig også til! Jeg håber jeg holder op med at lyde som en søløve i nærmeste fremtid og så skriver jeg lige til dig herinde. Jeg låser tråden nu så

Vi snakkes ved

Anmeld

11. maj 2012

Barbamama

Solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.