er stolt, selvom jeg spiser slik.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

henh01

Ja jeg er.

Blander normalt alt for meget slik til weekenden, men har i snart 14 dage været på diæt (tabt mig 2,5 kg) og dyrket ufattelig meget motion. I dag er det slik dag og jeg har kun spist en lille smule aftensmad for ikke at overdrive kcal indtaget og sidder nu med 100 g blandet slik som aftenhygge Er stolt over at kunne styre mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Muffin_girl

henh01 skriver:

Ja jeg er.

Blander normalt alt for meget slik til weekenden, men har i snart 14 dage været på diæt (tabt mig 2,5 kg) og dyrket ufattelig meget motion. I dag er det slik dag og jeg har kun spist en lille smule aftensmad for ikke at overdrive kcal indtaget og sidder nu med 100 g blandet slik som aftenhygge Er stolt over at kunne styre mig.

Anmeld

11. maj 2012

Carl-Emil's mor

henh01 skriver:

Ja jeg er.

hvor er du dog bare sej

Anmeld

14. maj 2012

henh01

Har nu tabt mig 5 cm om hofterne og 4 cm i taljen. Vægten siger -2,7

Jeg har takket nej til mc d mad, kage og usund aftensmad på mit arbejde..  I stedet har jeg holdt mig til min sunde kost og eller Nutralet bar Derfor er jeg en smule skuffet over kun at have tabt mig 200 g på 5 dage (men jeg skal selvfølgelig heller ikke veje mig hver dag )

Motion dyrker jeg stadig.. Løb i lørdags og skal løbe i dag. Onsdag skal jeg til Core træning i 30 min og til dans sig slank i 1½ time. Og mon ikke det bliver til en løbetur fredag også.. Lørdag og søndag er hviledage i denne uge, da jeg jobber den hele dagen

Hvordan går det med jer andre og jeres kamp mod kiloerne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.