MÅ bare lige fortælle det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

christina92

Har de sidste dage mærket baby mere og mere og i dag mærkede jeg den for første gang uden på

Det var hel fantastisk, havde lagt på maven og der kunne jeg NEMT mærke dens små bevægelser, da jeg så vendte mig om at lagde hånden på kom der et tydeligt PUF på min hånd  Min bedste veninden nåede også lige at mærke det, så nu håber jeg bare at farmand kan mærke det i aften eller en af de nærmeste dage

Måtte bare lige dele denne fantastisk oplevelse med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

birthee

Det er bare skønt når bebs bliver så stor at man kan mærke/se puf og møven rundt uden på maven... Tillykke

Anmeld

11. maj 2012

LR85

Tillykke eller hva man siger. 

Det er virkelig dejligt. 

Husker tydeligt begge de gange jeg har mærket liv første gang og mærket sparkene udenpå maven  

Det er kæmpe stort  

Anmeld

11. maj 2012

MissTas

christina92 skriver:

Har de sidste dage mærket baby mere og mere og i dag mærkede jeg den for første gang uden på

Det var hel fantastisk, havde lagt på maven og der kunne jeg NEMT mærke dens små bevægelser, da jeg så vendte mig om at lagde hånden på kom der et tydeligt PUF på min hånd  Min bedste veninden nåede også lige at mærke det, så nu håber jeg bare at farmand kan mærke det i aften eller en af de nærmeste dage

Måtte bare lige dele denne fantastisk oplevelse med jer

iiih hvor skønt.. kan godt huske glæden når man mærkede den lille puffe fra sig .. vidunderligt.. selvom det kan være hårdt at være gravid, så savner man det helt

Anmeld

11. maj 2012

Annette A

Ja det er bare så fantastisk. Det er en skøn tid når man begynder at mærke de små puf og spark. Skønt

Anmeld

11. maj 2012

christina92

LR85 skriver:

Tillykke eller hva man siger. 

Det er virkelig dejligt. 

Husker tydeligt begge de gange jeg har mærket liv første gang og mærket sparkene udenpå maven  

Det er kæmpe stort  

Ja det er virkelig ubeskriveligt

Anmeld

11. maj 2012

christina92

MissTas skriver:

iiih hvor skønt.. kan godt huske glæden når man mærkede den lille puffe fra sig .. vidunderligt.. selvom det kan være hårdt at være gravid, så savner man det helt

Det er så ubeskriveligt det har været hårdt indtil nu, men hold op hvor er det bare det hele værd når man nu begynder at kunne mærke den mosle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.