Mens-smerter sidst i graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

pemiro

Er der nogen kloge damer der kan fortælle mig hvorfor man får mens smerter her sidst i graviditeten?

Jeg tænker bare, at det ikke føles som når livmoderen normalt vokser, og det sidderi området fra hofte til hofte under navlen...

Nogle der har nogle kloge ord?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Rikke, Liam & Linus

Mon ikke det er plukkeveer du oplever?

Anmeld

11. maj 2012

pemiro

Rikke&Liam skriver:

Mon ikke det er plukkeveer du oplever?

Mens smerterne er der ikke altid på samme tid som plukkeveer... Dem har jeg rigeligt af og kan tydeligt mærke når det er dem

Anmeld

11. maj 2012

MorDk

Det er din livmoder der arbejder... Jeg havde mange menses smerter i min sidste graviditet og rigtig meget 14 dage op til fødsel... Min lænd gjorde også ondt og det strålede ned i lårene...

Denne gang har jeg også ondt er kun i uge 22+1 idag... men har menses smerter on/off 

Anmeld

11. maj 2012

pemiro

MorDk skriver:

Det er din livmoder der arbejder... Jeg havde mange menses smerter i min sidste graviditet og rigtig meget 14 dage op til fødsel... Min lænd gjorde også ondt og det strålede ned i lårene...

Denne gang har jeg også ondt er kun i uge 22+1 idag... men har menses smerter on/off 

Tak for svar..

Kom bare til at tænke på det, da det først er startet her for et par dage siddn.. Ved bebs står fast i bækkenet og detgir nogle kraftige smerter når han lige udvider det hele lidt somme tider..

Så skulle lige høre om dethavde noget med fødsel at gøre har nemlig ikke haft mens smerter før i graviditeten

Anmeld

11. maj 2012

Sille86

Har fået af vide at det er livmoderen der forbereder sig på fødslen.. Har det på samme måde knuser

Anmeld

11. maj 2012

pemiro

Sille86 skriver:

Har fået af vide at det er livmoderen der forbereder sig på fødslen.. Har det på samme måde knuser

Dejligt... Så ved den da hvad den skal.. Så slipper man måske for igangsættelse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.