Et hurtigt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.009 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

Anonym trådstarter

Undskyld anonymiteten, men ja vi er kun i planlæggelsesfasen 

Et hurtigt spørgsmål  : Er 10.000 kr. realistisk til 2 vielsesringe af god kvalitet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Mumto3

Ja, det vil jegbestemt mene!! Vores er rigtig flotte og for 10 år siden gavvi 3500 kr inkl diamant til mig.

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Ja, det vil jegbestemt mene!! Vores er rigtig flotte og for 10 år siden gavvi 3500 kr inkl diamant til mig.

Det var godt nok billigt 

Så er det nok ikke helt galt med 10.000. Var bange for at det var for lidt 

Anmeld

11. maj 2012

Nattøs

i min verden, så behøver ringe LANGT fra at være så dyre. er det vigtigste ikke at man kan lide dem

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

i min verden, så behøver ringe LANGT fra at være så dyre. er det vigtigste ikke at man kan lide dem

Jamen helt sikkert  Det er heller ikke sådan at vores ringe SKAL koste 10.000. Det er bare rart at have lagt et budget inden vi starter "jagten"  Men de skal være af god kvalitet, så de ikke bliver grimme med tiden 

Anmeld

11. maj 2012

Nattøs

Anonym skriver:

Jamen helt sikkert  Det er heller ikke sådan at vores ringe SKAL koste 10.000. Det er bare rart at have lagt et budget inden vi starter "jagten"  Men de skal være af god kvalitet, så de ikke bliver grimme med tiden 

bare fordi at de er dyre, betyder ikke at de holder længere end billige

Anmeld

11. maj 2012

Mumto3

Anonym skriver:

Vi tænkte også at det er en ring der skal holde hele livet, og man har den på hver dag, så vi ville slet ikke gå på kompromis med noget. Af alle ringe vi så på, købte vi de flotteste (altså efter vores smag) og her 10 år senere er vi stadig super glade for vores valg. God jagt! Det er skønt at se på ringe sammen!

Anmeld

11. maj 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Anonym skriver:

Undskyld anonymiteten, men ja vi er kun i planlæggelsesfasen 

Et hurtigt spørgsmål  : Er 10.000 kr. realistisk til 2 vielsesringe af god kvalitet? 

vi købte vore på www.chanti.dk, som også reklamere her på baby.dk. Det var utrolig god service og de har foreløbigt holdt i 6 år. Mener vi gav omkring 6.000 for  2 ringe. Min er der diamanter i. Min mands er helt glat. Det var guld.

Anmeld

12. maj 2012

Anonym trådstarter

2skønnebørn skriver:

vi købte vore på www.chanti.dk, som også reklamere her på baby.dk. Det var utrolig god service og de har foreløbigt holdt i 6 år. Mener vi gav omkring 6.000 for  2 ringe. Min er der diamanter i. Min mands er helt glat. Det var guld.

Har været inde at kigge lidt på siden, og har fundet nogle jeg er helt vild med, så håber vi også manden er   ... Tænkte egentligt at vi ikke ville købe på nettet, da det er rart at prøve dem først når man giver så meget for en ring. Men det lyder til I har haft en god oplevelse med dem 

Anmeld

12. maj 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Anonym skriver:

Har været inde at kigge lidt på siden, og har fundet nogle jeg er helt vild med, så håber vi også manden er   ... Tænkte egentligt at vi ikke ville købe på nettet, da det er rart at prøve dem først når man giver så meget for en ring. Men det lyder til I har haft en god oplevelse med dem 

ja vi fik nogle prøve ringe til sendt, så vi kunne bestemme størrelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.