Et "klik" fra maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

LilleLene

Er der andre der har oplevet det, at maven ligepludselig siger klik, det er sket 2 gange for mig nu

er 36+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

onlyme

LilleLene skriver:

Er der andre der har oplevet det, at maven ligepludselig siger klik, det er sket 2 gange for mig nu

er 36+1

siger klik ?

Anmeld

11. maj 2012

chael

Ja, oplevede det bevidst i min 3. Graviditet. Har ikke lagt mærke til det, under de 2 andre.

Men det er vidst meget "normalt", aner ikke hvad det er, men der er så meget ved en graviditet der er uforklarligt

Men det er ikke farligt.

Spørg evt fin JM næste gang

*C

Anmeld

11. maj 2012

Linda-M

LilleLene skriver:

er 36+1

Ja, det har jeg flere gange. Blev mega nervøs første gang, da jeg ikke rigtig syntes der burde være noget der kunne sige den lyd, faldt ikke til ro før jeg mærkede ham bevæge sig.

Spurgte jordmoderen, som dog ikke havde hørt om det før

Anmeld

11. maj 2012

HeidiØ

LilleLene skriver:

er 36+1

JA! Dét kan jeg huske - oprettede nemlig en tråd herinde ligesom dig.. beskrev det som knips indefra! Mega mærkeligt

Anmeld

11. maj 2012

MorDk

HAHA... 

I min sidste graviditet undrede jeg mig også HELT vildt over de "klik" lyde der kunne komme ... Min kæreste blev også helt forskrækket nogle gange... de var sgu HØJE!!

Jeg spurgte min JM og hun sagde hun ikke vidste hvad det var men at mange gravide oplevede det. 

Jeg tænker at det kan være kraniet (pladerne) eller evt. bare led/knogler.... der "værker" Ja jeg ved ikke... måske andre kan komme med nogle bud?

Anmeld

11. maj 2012

maryjane

Ja de kom helt vildt tit, lidt skummelt 

Men ingen ved hvad det er med sikkerhed, så vidt jeg ved

Anmeld

11. maj 2012

Mette M

Jeg har hørt fra en at det skulle være "kraniepladerne" der går mig hinanden. Men om det er rigtigt ved jeg ikke. 

Anmeld

12. maj 2012

LilleLene

Tak for alle jeres svar

Dejligt at vide jeg ikke er den eneste der har prøvet det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.