Artikel om Viktor i avisen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.936 visninger
19 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

Den kommende far

hej alle sammen,

Jeg har tidligere oprettet en tråd herinde i håb om at få jeres støtte til vores kamp mod kommunens nedlæggelse af tilbuddene til præmature børn.

Det har nu resulteret i en avis artikel. Den elektroniske artikel er kun et uddrag af den oprindelige. Håber i vil dele artiklen på facebook så flere får øjnene op for denne desværre oversete gruppe.

http://dagbladet-holstebro-struer.dk/struer/far-samler-stoette-paa-facebook-mod-besparelser 

Dem er jer der ikke har været på facebook og "synes godt om" vores gruppe skal være meget velkommen. der er et link i bunden af artiklen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Maja_4000

11. maj 2012

Miss Church

11. maj 2012

2721

Når eg går ind på fb siden står den på færøsk

Anmeld

11. maj 2012

Den kommende far

Puslingen skriver:

Når eg går ind på fb siden står den på færøsk

Det lyder dælme mærkeligt! 

Anmeld

11. maj 2012

2721

Ja ikke?
Hmm nå men kan da så gætte mg til i ikke har rødder derfra og at det skyldes det.
Ville egenlig bare have støttet eres sag, da jeg synes det er groft at de skære hjælpen væk, men da jeg ikke kan læse hvad der står har jeg svært ved at forstå hvordan og hvor ledes

Anmeld

11. maj 2012

Den kommende far

Puslingen skriver:

Ja ikke?
Hmm nå men kan da så gætte mg til i ikke har rødder derfra og at det skyldes det.
Ville egenlig bare have støttet eres sag, da jeg synes det er groft at de skære hjælpen væk, men da jeg ikke kan læse hvad der står har jeg svært ved at forstå hvordan og hvor ledes

Det lyder meget mærkeligt

Anmeld

11. maj 2012

Hvem?

Den kommende far skriver:

hej alle sammen,

Jeg har tidligere oprettet en tråd herinde i håb om at få jeres støtte til vores kamp mod kommunens nedlæggelse af tilbuddene til præmature børn.

Det har nu resulteret i en avis artikel. Den elektroniske artikel er kun et uddrag af den oprindelige. Håber i vil dele artiklen på facebook så flere får øjnene op for denne desværre oversete gruppe.

http://dagbladet-holstebro-struer.dk/struer/far-samler-stoette-paa-facebook-mod-besparelser 

Dem er jer der ikke har været på facebook og "synes godt om" vores gruppe skal være meget velkommen. der er et link i bunden af artiklen.

Har læst og delt, samt støttet på Facebook

Anmeld

11. maj 2012

Den kommende far

Hvem? skriver:

Har læst og delt, samt støttet på Facebook

Mange tak for det Kan allerede nu se at det har gjort en forskel med støtten da jeg er blevet kontaktet af forskellige folk fra byrådet og børne- og familie centret.

Anmeld

11. maj 2012

Hvem?

Den kommende far skriver:

Mange tak for det Kan allerede nu se at det har gjort en forskel med støtten da jeg er blevet kontaktet af forskellige folk fra byrådet og børne- og familie centret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.