Hvor bliver tiden dog af!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

HeidiW86

Ja vil ikke rigtig noget med det her indlæg!

Men sidder her og er i uge 35+3 og tænker hvor blev tiden dog af, jeg husker hvordan jeg bare lurede alle de indlæg som kom fra jer der var langt henne og kunne slet ikke vente til det blev mig..

Nu sidder jeg og kigger på dem som ikke er særlig langt henne og glæder mig på deres vegne over den glæde som venter sig for dem!

Og husker bare hvordan jeg bare har ventet og ventet på tiden skulle gå, men nu er jeg i uge 35+3 og skal føde liiiige om lidt!!

Og jeg glææææder mig!!!

Tak fordi i læste med, bare et hygge indlæg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
HeidiW86 skriver:

Ja vil ikke rigtig noget med det her indlæg!

Men sidder her og er i uge 35+3 og tænker hvor blev tiden dog af, jeg husker hvordan jeg bare lurede alle de indlæg som kom fra jer der var langt henne og kunne slet ikke vente til det blev mig..

Nu sidder jeg og kigger på dem som ikke er særlig langt henne og glæder mig på deres vegne over den glæde som venter sig for dem!

Og husker bare hvordan jeg bare har ventet og ventet på tiden skulle gå, men nu er jeg i uge 35+3 og skal føde liiiige om lidt!!

Og jeg glææææder mig!!!

Tak fordi i læste med, bare et hygge indlæg!

Jeg har det på præcis samme måde som dig - tiden fra uge 15-25 sneglede sig afsted synes jeg, men så gik det pludselig stærkt og nu er jeg 33 uger henne - VILDT!

Ved du, om du venter en pige eller en dreng? Vi har valgt at lade os overraske til fødslen og jeg er ved at springe af nysgerrighed

Held og lykke med den forstående fødsel.

Line

Anmeld

11. maj 2012

HeidiW86

SØS skriver:

Jeg har det på præcis samme måde som dig - tiden fra uge 15-25 sneglede sig afsted synes jeg, men så gik det pludselig stærkt og nu er jeg 33 uger henne - VILDT!

Ved du, om du venter en pige eller en dreng? Vi har valgt at lade os overraske til fødslen og jeg er ved at springe af nysgerrighed

Held og lykke med den forstående fødsel.

Line

Haha ja det er for sindsygt altså!!

Ja vi venter en pige, sys det var lidt praktisk og få afvide, meeen næste gang venter vi for det må være sindsyg spændende ikke at vide det!

Tak tak og mange gange i ligemåde!

Anmeld

11. maj 2012

lycly

Årh den følelse kan jeg godt huske! Og hvis du synes den seneste tid er gået hurtigt, så er der jo ikke længe til din pige er ude

Jeg kan huske jeg havde samme følelse når jeg gik til jordemor konsultationer. Første gang var jeg jo kun i uge 14 eller sådan, og der i venteværelset sad de der mega højgravide kvinder. Og jeg glædede mig sådan til det var mig. Vupti, inden jeg fik set mig om sad jeg der, 4 dage før termin selv MEGA højgravid, og funderede over hvor tiden lige blev af

Anmeld

11. maj 2012

HeidiW86

LuLy skriver:

Årh den følelse kan jeg godt huske! Og hvis du synes den seneste tid er gået hurtigt, så er der jo ikke længe til din pige er ude

Jeg kan huske jeg havde samme følelse når jeg gik til jordemor konsultationer. Første gang var jeg jo kun i uge 14 eller sådan, og der i venteværelset sad de der mega højgravide kvinder. Og jeg glædede mig sådan til det var mig. Vupti, inden jeg fik set mig om sad jeg der, 4 dage før termin selv MEGA højgravid, og funderede over hvor tiden lige blev af

Haha ja det er jo det! Syntes også fra første JM besøg at der var laaaang tid til næste så kom næste og nu igen om 14 dage!
Manglede også maven følte mig tyk men ikke gravid!!
Idag skal jeg på apoteket og ekspedienten starter med at udbryde : Neeej hvor sidder den bare flot på dig og strutter!!

Mig???? Mig som bare ventede på den mave der nu snart forsvinder igen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.