Sundhedsplejerske Ønsket kom i opfyldelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

LotusCPH

Laijona Äiti skriver:

Jeg ser det også kun som et godt tilbud at få

Vidste dog ikke at man kan bede om jm skift, hører om mange der havde en forfærdelig fødsel fordi jm var umulig.

Vidste heller ik så meget om det før min JM sagde det Da der kunne være en del skift. Men som førstegangsfødende aner jeg jo ik en disse. Så er kun dejligt man kan gøre krav på hvem der skal være med til ens mest intime periode i ens liv Det manglede da egentlig også bare - det er jo ikke hver dag vi trods alt oplever en fødsel.

Men godt det hjalp på spørgsmål og div. Gjorde det ihvertfald her

Men skal jo undersøge sine rettigheder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

LotusCPH

LotusCPH skriver:

Vidste heller ik så meget om det før min JM sagde det Da der kunne være en del skift. Men som førstegangsfødende aner jeg jo ik en disse. Så er kun dejligt man kan gøre krav på hvem der skal være med til ens mest intime periode i ens liv Det manglede da egentlig også bare - det er jo ikke hver dag vi trods alt oplever en fødsel.

Men su.pl har vi også mulighed for at skifte ud i go tid, inden fødslen ved at gøre på denne måde. Det syntes jeg er smart - vi er jo alle forskelligheder og igen vi deler ud af vores mest peronlige og private, så er kun dejligt vi har vores tarv

Anmeld

11. maj 2012

LotusCPH

LilleLene skriver:

det håber jeg da for dig, kan jo være hun er super dygtig og cool

Ja det håber jeg Men nu må vi se Nu er jeg spændt på Mødregruppe - for hun nævnte der ikke blev lavet en gruppe før hun havde 6 fødselsanmeldelser og de var delt op i grupper for 1.gansfødende 2.gangs osv.

Anmeld

12. maj 2012

lio

LotusCPH skriver:

Jeg tænker bare at de sikkert har et sstramt skema på fødegangen og ikke har tid til at tage hensyn til om den fødende nu ønsker den enkelte jm eller ej - men det er da super at vide.

Anmeld

12. maj 2012

lio

LotusCPH skriver:

Men su.pl har vi også mulighed for at skifte ud i go tid, inden fødslen ved at gøre på denne måde. Det syntes jeg er smart - vi er jo alle forskelligheder og igen vi deler ud af vores mest peronlige og private, så er kun dejligt vi har vores tarv

ja  tomlen op for det

Anmeld

12. maj 2012

eliasogmor

LotusCPH skriver:

Så var vi til JM igår - og alt var fint Han er en fin lille basse og trives Der blev snakket en del om fødsel og efter fødsel. Har også fået fat i Sundshedspl. da jeg gerne vil se hende før jeg føder. Ville ikke stå efter fødsel og skulle forholde mig til at nyt menneske. Baby er ny nok på det tidspunkt og der kan ske så meget. Så det gad jeg ikke, så blev glad over at JM faktisk sagde der har været tilbudet til alle kvinder engang i Københavns kommune, men pga nedskæringer osv. 

Har ingen problemer, men syntes det er en god tryghed for vores familie og så at se Su.pl. før så der ikke kommer en masse informative spørgsmål når først baby er ude.

Ville bare lige dele det med Jer og er overlykkelig for at vi kunne få vores Su.pl at se 4. Juni allerede

dejligt for jer.. overvejer også at spørge om min kan komme før fødslen.... for at se hende an.....

Anmeld

12. maj 2012

LotusCPH

Laijona Äiti skriver:

Jeg tænker bare at de sikkert har et sstramt skema på fødegangen og ikke har tid til at tage hensyn til om den fødende nu ønsker den enkelte jm eller ej - men det er da super at vide.

Har jeg også tænkt, men er glædeligt vi ahr noget at sige Men det er jo egentlig også vores fødsel og ja det er jo en ærlig ting hvis man ik ka med JM

Anmeld

12. maj 2012

LotusCPH

eliasogmor skriver:

dejligt for jer.. overvejer også at spørge om min kan komme før fødslen.... for at se hende an.....

Det lyder som en go ide Når muligheden er der, hvorfor så ik bruge den  

Anmeld

12. maj 2012

LilleLene

LotusCPH skriver:

Ja det håber jeg Men nu må vi se Nu er jeg spændt på Mødregruppe - for hun nævnte der ikke blev lavet en gruppe før hun havde 6 fødselsanmeldelser og de var delt op i grupper for 1.gansfødende 2.gangs osv.

så må vi da håbe der kommer nogle

jeg tror vidst at de er lidt blandede her, både unge mødre og "gamle" mødre, 1. og 2. gangs

men hver 2 uge er der så noget ungmor café, det er jo meget smart

Anmeld

12. maj 2012

LotusCPH

LilleLene skriver:

så må vi da håbe der kommer nogle

jeg tror vidst at de er lidt blandede her, både unge mødre og "gamle" mødre, 1. og 2. gangs

men hver 2 uge er der så noget ungmor café, det er jo meget smart

Ja det er jo godt nok smart - syntes altså også de blandede hold er mere tiltalende Er jo meget rart som førstegangs at spare med nogle der allerede har erfaringen og som nu står med en lille ny mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.