Kage til kæresten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.446 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

Team Putte

Vi har årsdag imorgen og jeg ved han elsker når jeg laver kage, så det har jeg lidt overvejet om jeg skulle kaste mig ud i

Tror ik energien er til at bage en kage fra bunden, men overvejer lidt en lagkage med flødecreme, friske jordbær og overtrukket med marcipan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Team Putte skriver:

Vi har årsdag imorgen og jeg ved han elsker når jeg laver kage, så det har jeg lidt overvejet om jeg skulle kaste mig ud i

Tror ik energien er til at bage en kage fra bunden, men overvejer lidt en lagkage med flødecreme, friske jordbær og overtrukket med marcipan

Puha, jeg ville hellere bage en kage, end arbejde med marcipan overtræk - men det er måske bare mig der en klovn..

Jeg skal lette måsen nu, og ud og bage nogle muffins (det er lige det jeg kan overskue), manden har fødselsdag, og ligger lige nu og snorksover på sofaen..

Anmeld

11. maj 2012

Team Putte

DET Poulsen skriver:

Puha, jeg ville hellere bage en kage, end arbejde med marcipan overtræk - men det er måske bare mig der en klovn..

Jeg skal lette måsen nu, og ud og bage nogle muffins (det er lige det jeg kan overskue), manden har fødselsdag, og ligger lige nu og snorksover på sofaen..

Arh det er ik så slemt med marcipanovertræk

Lyder super hyggeligt med muffins! Hvilken slags skal du lave?

Anmeld

11. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

iiiih det lyder lækkert

Jeg ville gøre det, efter som jeg ved hvor sød han er

Anmeld

11. maj 2012

lio

Er du lige klar over at mine tænder løber i vand nu, så nu SKAL jeg bare have noget weekend kage...

Din lagkage lyder super lækker  når jeg skal lave en hurtig god en laver jeg en banankage med choko stykker i, den går lige ind.

Anmeld

11. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

iiiih det lyder lækkert

Jeg ville gøre det, efter som jeg ved hvor sød han er

Jah jeg er oz godt i gang.. Mangler bare lige at handle ind til det sidste så han kan få kage imorgen Han fortjener det så meget

Anmeld

11. maj 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Er du lige klar over at mine tænder løber i vand nu, så nu SKAL jeg bare have noget weekend kage...

Din lagkage lyder super lækker  når jeg skal lave en hurtig god en laver jeg en banankage med choko stykker i, den går lige ind.

Kæresten kan ik li' banan så den duer ik.. Men ja banan er super lækkert i lagkage, især med chokolade og knuste marcipanmarkroner!

Anmeld

11. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Jah jeg er oz godt i gang.. Mangler bare lige at handle ind til det sidste så han kan få kage imorgen Han fortjener det så meget

iih får helt lyst til lagkage nu

Anmeld

11. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Team Putte skriver:

Arh det er ik så slemt med marcipanovertræk

Lyder super hyggeligt med muffins! Hvilken slags skal du lave?

Jah typisk for mig endte det med boller istedet for muffins..

Ellers bliver det ofte til enten Makron muffins, Brownie muffins, eller Vanille muffins, med et eller andet i som vi lige har - eks Peanut butter, nødder, chokolade, bær, eller jah.... Men jeg kunne nok ikke bestemmt mig idag, så derfor blev det boller..

Anmeld

11. maj 2012

lio

Team Putte skriver:

Kæresten kan ik li' banan så den duer ik.. Men ja banan er super lækkert i lagkage, især med chokolade og knuste marcipanmarkroner!

heh.. jeg kan ikke så godt lide banan, men eeelsker banankage..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.