Polterabend igår og det var fantastisk!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.231 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. april 2009

Millebasse

Troede vi skulle til forsinket påskefrokost hos mine forældre, men så snart ved åbnede døren stod alle vores venner der og grinte af os
De havde sørget for at mine forældre passede Bastian og så gik det ellers løs.
Vi spiste allesammen frokost sammen og så kørte drengene hvor de først klædte Kåre ud, så kørte de gokart, han fik en tur i vaskehallen i et gasbur og så skulle de spille paintball med ham i kaninkostume Jeg fik bind for øjnene og blev kidnappet ud til min veninde hvor der kom en dame og lavede ansigtspleje, fodpleje og ryg/nakkemassage, så skønt! Så fik jeg lagt rigtig flot make up og fik sat har og så fik jeg taget billeder til Kåre i morgendagsgave og det er ikke lige nogen jeg ligger ud her
Så mødtes vi alle hjemme ved os, hvor de rigtig havde dækket op og arrangeret aftensmad, så skulle Kåre og jeg løbe ølstafet og puha for den da, det var sjovt..hehe.. Og så var der nogle forskellige lege Kåre og jeg skulle igennem og til sidst kom der en dildo-dame og viste forskellige sjove ting, til stor fornøjelse for alle!!

Arhmen jeg elsker de venner/veninder!!

Måtte lige dele dette med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2009

Astrid P

Fedt, det lyder som en rigtig dejlig dag! Det er altså noget helt særligt når ens gode venner har stablet en hel dag på benene for at fejre én...

God søndag til dig - KH Astrid

Anmeld

19. april 2009

Rasmine

Kanon.......

Anmeld

19. april 2009

Ny mor

Hvor dejligt, lyder som en herlig dag! Det bare så fedt, når det virkelig lykkes at kidnappe uden man aner det

kh Birgitte

Anmeld

19. april 2009

ka li ja

aj det lyder ogå som en dejlig dag. der er ikke noget som en god overraskelse
og skønt med lidt selvforkælelse
aj kan du ikke bare ligge billedet ud i et lukket album. jeg er super nysgerrig. elsker at kigge på gode billeder.

Anmeld

20. april 2009

Millebasse

ka li ja skriver:

aj det lyder ogå som en dejlig dag. der er ikke noget som en god overraskelse
og skønt med lidt selvforkælelse
aj kan du ikke bare ligge billedet ud i et lukket album. jeg er super nysgerrig. elsker at kigge på gode billeder.

Det skal jeg lige overveje

Anmeld

20. april 2009

Susan1978

Hej Millebasse

ja for søren det lyder som en helt perfekt dag og meget gennemtænkt. Fedt.

jeg tror aldrig jeg får lov at opleve en polterabend.. har dog været med til at arrangere en del nu.

ja jeg er også super nysgerrig med de billeder.. er nemlig sikker på at de er skide flotte.. har det jo ligesom Kalija.. er også bidt af en gal fotograf wannabe..

Anmeld

19. juni 2012

Claus22

[slettet af moderator]

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.