Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger!
Kan det passe, at livmoderhalsen i starten af graviditeten synker længere ned, så man "nemt" kan mærke den med fingeren? Synes nemlig aldrig det har været så nemt før.. Den er hård, og mærkes som en "næsetip" ..
Gravid??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej piger! Kan det passe, at livmoderhalsen i starten af graviditeten synker længere ned, så man "nemt" kan mærke den med fingeren? Synes nemlig aldrig det har været så nemt før.. Den er hård, og mærkes som en "næsetip" .. Gravid??
tror du skulle tage dig en test hvornår havde du menstration sidst? Altså jeg kan ikke mærke min, og jeg er 17+1 idag ..
Camillos skriver: tror du skulle tage dig en test hvornår havde du menstration sidst? Altså jeg kan ikke mærke min, og jeg er 17+1 idag ..
Jeg havde sidst mens d. 7 April.
Jeg har også bare hørt, at det måske skulle være i starten den er meget "fremtrædende" ..
Anonym skriver: Jeg havde sidst mens d. 7 April. Jeg har også bare hørt, at det måske skulle være i starten den er meget "fremtrædende" ..
synes jeg ikke jeg har bemærket
Camillos skriver: synes jeg ikke jeg har bemærket
Okay
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128